Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, altså..ikke vær så lei deg! Sikkert bare fellinga som er i gang, blir bedre når all vinterpelsen er av, vettu. Dessuten er du ikke sååå møllspist da! OK?

*svart samvittighet*

I dag er jeg ganske pen faktisk. Også har jeg igrunn VELDIG faste lår.

Så det såh! HAH!!!

Annonse

hehe, er det nuh jeg skal si no ? ;)

Jeg får også gratispakker - helt uten skrupler! Hehehe..

http://home.no/birdie/liza.htm

(ok, da - så hender det at det ramler en og annen brunost i retur, men jeg er uansett skikkelig på etter'n nå..!)

Hva var vel livet uten LOL-folkene?

Jeg får også gratispakker - helt uten skrupler! Hehehe..

http://home.no/birdie/liza.htm

(ok, da - så hender det at det ramler en og annen brunost i retur, men jeg er uansett skikkelig på etter'n nå..!)

Hva var vel livet uten LOL-folkene?

livet ut LOL-folk er helt ok :)

men så mørk han er da, har du sola han så mye alt asså ? ;)

livet ut LOL-folk er helt ok :)

men så mørk han er da, har du sola han så mye alt asså ? ;)

Har i grunnen ikke noe kurant svar på det der, jeg - ikke har han gulsott heller. SDD påstår at han er neger, men SÅ mørk er han tross alt ikke! Skylder på det elendige digitalkameraet, jeg - og manglende manipulering i Photoshop etterpå.

Ja?

*nikke iherdig*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...