Gå til innhold

eksistens eller ikke?

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvor jeg skal begynne.

Vet for å være ærlig absolutt ingenting lengere....vet bare at jeg hater meg selv.Har voldsomme nedturer der alt jeg "vet" er at jeg vil dø...ofte...

Ble voldtatt da jeg var 14 og sliter som f***.Hater meg selv, hater Han, hater livet mitt, hater at jeg eksisterer og hater at jeg ikke klarer å gjøre slutt på alt.

Vet selv at jeg trenger hjelp men klarer ikke å snakke med noen "face to face".Det gjør for vondt. Eller det vil si at jeg har vært til psykologer....mange, men klarer ikke å si ALT. Klarer aldri å vise armene mine som er oppskåret...eller fortelle om de sikker tusen førsøkene på å snike meg unna livet.

hva skal jeg gjøre...?

Hva er best for meg; eksistens - eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67481-eksistens-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...