Gå til innhold

Victoria trodde hun var dum...


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem er Victoria?

Mener du søsteren til den ekstremt nydelige svenske blondinen som har en far uten videre intellekt, og som utrolig men sant er kongen av Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest avisen, men jeg tipper det er V.B du sikter til. Kan vel ikke være noen andre, siden hun er desidert lavest på min rangstige og et brød gjør samme nytten.

Penger - null stemme og lite vett.

Har hun trykket ut ungen nå da? Enda en idiot til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest avisen, men jeg tipper det er V.B du sikter til. Kan vel ikke være noen andre, siden hun er desidert lavest på min rangstige og et brød gjør samme nytten.

Penger - null stemme og lite vett.

Har hun trykket ut ungen nå da? Enda en idiot til.

Hun stillte vel sikkert heller ikke først i køen, men jeg tenkte mer på den samme Victoria som SDD kommenterer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Victoria?

Mener du søsteren til den ekstremt nydelige svenske blondinen som har en far uten videre intellekt, og som utrolig men sant er kongen av Sverige?

Du har samme smak som gubben du, - Angelina med leppa - og den baben fra Sverige! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Victoria?

Mener du søsteren til den ekstremt nydelige svenske blondinen som har en far uten videre intellekt, og som utrolig men sant er kongen av Sverige?

Ja, hun ja.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen mistenkte at conan ikke eier takt, tone og folkeskikk i forhold til dyslektikere, så har de fått sine mistanker bekreftet.

Beklager conan, men du la sjøl hu'e på stabben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme smak som gubben du, - Angelina med leppa - og den baben fra Sverige! *s*

Madelen er ok.

Det eneste gutta tenker på når de ser truten til (Donald Duck) Angelina er ---å så deilig å bli sugd av den munnen der.

Sånn er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen mistenkte at conan ikke eier takt, tone og folkeskikk i forhold til dyslektikere, så har de fått sine mistanker bekreftet.

Beklager conan, men du la sjøl hu'e på stabben....

Ingen grunn til beklagelse, jeg er kvinnfolk nok til å tåle det. Men, bare så det er sagt, så var det et forsøk på å være morsom på Victorias bekostning, ikke dylsnektikkerne... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelen er ok.

Det eneste gutta tenker på når de ser truten til (Donald Duck) Angelina er ---å så deilig å bli sugd av den munnen der.

Sånn er det :)

Pøhhhh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen mistenkte at conan ikke eier takt, tone og folkeskikk i forhold til dyslektikere, så har de fått sine mistanker bekreftet.

Beklager conan, men du la sjøl hu'e på stabben....

Er ikke du sånn tall frik? Trodde ikke du hadde vanskeligheter med bokstaver, men med tall. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen mistenkte at conan ikke eier takt, tone og folkeskikk i forhold til dyslektikere, så har de fått sine mistanker bekreftet.

Beklager conan, men du la sjøl hu'e på stabben....

nei, vi vet vel ikke om hun er dum eller ikke.

Men uten spesliell tanke på Victoria, er det vel slik at også dyslektiker, som andre,kan være dumme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke du sånn tall frik? Trodde ikke du hadde vanskeligheter med bokstaver, men med tall. Stemmer det?

Kryptisk melding....

Noe jeg burde kjenne til?

Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme smak som gubben du, - Angelina med leppa - og den baben fra Sverige! *s*

Heldigvis for meg så er gubben din opptatt, så da har jeg en konkurrent mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest avisen, men jeg tipper det er V.B du sikter til. Kan vel ikke være noen andre, siden hun er desidert lavest på min rangstige og et brød gjør samme nytten.

Penger - null stemme og lite vett.

Har hun trykket ut ungen nå da? Enda en idiot til.

Victoria Beckham er jo så dum at hun ikke skjønner det selv... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til bankkontoen hennes...;0)

Noe må hun jo få ha, som trøst for at ingen ville leke med henne på barneskolen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...