Gå til innhold

Vanvittig morsom vits....


MsSophie

Anbefalte innlegg

En vakker og forførerisk kvinne kommer inn på en landlig pub. Etter en stund

svinger hun seg med myke kattlige bevegelser over til bardisken og vinker

til bartenderen at han må komme nærmere.

Bartenderen legger ansiktet nærmare henne og hun tar følsomt tak om hans

hode og begynner å pille i hans skjegg.

- Er du innehaveren?, spør hun. Bartenderen rister på hodet.

- Nei dessverre, sukker han.

- Kan du få tak i innehaveren til meg?

Kvinnen fortsetter å leke med skjegget, hun stryker hans kinn, kjører

hendene gjennom hans hår og stryker ham kjærlig over ansiktet.

- Det er dessverre umulig, er det ikke noe jeg kan gjøre?, spør han, tydelig

opphisset.

Kvinnen fortsetter å stryke hans hår og skjegg. Hun stikker inn et par

fingrer i hans munn og lar ham slikke dem våte.

- Du kan gi han en beskjed fra meg, hvisker hun sensuelt.

- Si til ham ...........at det ikke finnes verken toalettpapir eller håndkle

på dametoalettet!

...sånn, nå er det bare å le!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekkelt! Men den slo SDDs hindu vits for en tid tilbake ihvertfall....;)

SDD, Im ba-ack..hehe;)

Hei hei :)

Hvordan var det i dalene? Har du hatt en fin ferie?

Jeg er for øvrig enig med deg i at den vitsen der var heller dårlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Hvordan var det i dalene? Har du hatt en fin ferie?

Jeg er for øvrig enig med deg i at den vitsen der var heller dårlig! :)

Phø....eier du ikke humor eller?

:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Hei hei :)

Hvordan var det i dalene? Har du hatt en fin ferie?

Jeg er for øvrig enig med deg i at den vitsen der var heller dårlig! :)

Hei igjen:)

Ja, hadde det bra i dalene.Kjempevær og alt! Fant til og med en helt hvit sandstrand med vann så klart at du kan se helt til bunnen, som forøvrig også var hvit sand..deilig, men KALDT!

Nå har jeg akkurat vært en tur på Barbera og Lektern, så nå har jeg det fint for tiden:)

Men hva har _du_ bedrevet i det siste da gogutten?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Ja, hadde det bra i dalene.Kjempevær og alt! Fant til og med en helt hvit sandstrand med vann så klart at du kan se helt til bunnen, som forøvrig også var hvit sand..deilig, men KALDT!

Nå har jeg akkurat vært en tur på Barbera og Lektern, så nå har jeg det fint for tiden:)

Men hva har _du_ bedrevet i det siste da gogutten?;)

Jeg har faktisk vært så uheldig at jeg endelig når det har vært fint vær (som alltid..) har jobbet. Så jeg har ikke rukket å bli verken brun eller fin, ei heller har jeg vært spesielt mye på lektern, men jeg skulle gjerne vært der en tur og tatt noen øl en dag :)

Ellers så har jeg fri den uken her, bortsett fra torsdag, og jeg gjør egentlig minst mulig.. Koser meg i sofaen med iskald cola og en og annen dvd-film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har faktisk vært så uheldig at jeg endelig når det har vært fint vær (som alltid..) har jobbet. Så jeg har ikke rukket å bli verken brun eller fin, ei heller har jeg vært spesielt mye på lektern, men jeg skulle gjerne vært der en tur og tatt noen øl en dag :)

Ellers så har jeg fri den uken her, bortsett fra torsdag, og jeg gjør egentlig minst mulig.. Koser meg i sofaen med iskald cola og en og annen dvd-film :)

Deilig da! Nyt friheten din du:) Film, sofa og iskald cola høres utrolig deilig ut. Elsker sånne kvelder, eller dager for den saks skyld..:)

Så veeldig mye på film før,men det har dabbet litt av i det siste..men tar det nok igjen så snart høsten kommer:)

Hvilke filmer har du sett i det siste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig da! Nyt friheten din du:) Film, sofa og iskald cola høres utrolig deilig ut. Elsker sånne kvelder, eller dager for den saks skyld..:)

Så veeldig mye på film før,men det har dabbet litt av i det siste..men tar det nok igjen så snart høsten kommer:)

Hvilke filmer har du sett i det siste da?

Jeg har egentlig ikke sett noen veldig nye filmer, og det er heller filmer jeg har kjøpt meg nå etter at jeg endelig skaffet meg dvd-spiller..

Seven, independence day, the abyss, the godfather, naturla born killers, og sånne gode gamle klassikere :)

Det er deilig med fri noen dager, men jeg burde gjøre noe mer fornuftig ut av dagene, som f.eks. å sitte på lekter'n å drikke øl.. Men alle jobber eller er på ferie, så da blir det heller til at jeg sover lenge, trener en økt, og gjør fint lite..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har egentlig ikke sett noen veldig nye filmer, og det er heller filmer jeg har kjøpt meg nå etter at jeg endelig skaffet meg dvd-spiller..

Seven, independence day, the abyss, the godfather, naturla born killers, og sånne gode gamle klassikere :)

Det er deilig med fri noen dager, men jeg burde gjøre noe mer fornuftig ut av dagene, som f.eks. å sitte på lekter'n å drikke øl.. Men alle jobber eller er på ferie, så da blir det heller til at jeg sover lenge, trener en økt, og gjør fint lite..:)

Sitte på Lektern å drikke øl er vel ikke så veldig fornuftig det heller vel..?;)

Men det fornuftige er ikke alltid det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte på Lektern å drikke øl er vel ikke så veldig fornuftig det heller vel..?;)

Men det fornuftige er ikke alltid det beste..

Det er kanskje ikke så grusomt fornuftig, men det er veldig hyggelig, i hvertfall når været er som nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Det er kanskje ikke så grusomt fornuftig, men det er veldig hyggelig, i hvertfall når været er som nå :)

Ja, det er kjempekoselig:)

Men etter et par halvlitere eller hva det måtte være, er det en smule ekkelt med de bølgene.. følelsen av at ting går litt rundt forsterkes jo endel kan man si:)

Trodde det var noe alvorlig galt med meg da det begynte å svinge litt etter noen slurker idag..heldigvis skjønte jeg fort at det var sjøen som svingte, og ikke hodet mitt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempekoselig:)

Men etter et par halvlitere eller hva det måtte være, er det en smule ekkelt med de bølgene.. følelsen av at ting går litt rundt forsterkes jo endel kan man si:)

Trodde det var noe alvorlig galt med meg da det begynte å svinge litt etter noen slurker idag..heldigvis skjønte jeg fort at det var sjøen som svingte, og ikke hodet mitt..:)

Trikset dersom du er på et sted hvor bølgende gjør deg uvell, f.eks. på danskebåten, er å drikke mer. Til slutt vet du ikke om det er alkoholen sin skyld at du tryner når du går, eller om det er bølgende sin skyld.

Du slipper med andre ord å bli sjøsyk :)

Jeg har for øvrig aldri merket at lektern beveger seg? Hmmm må være jeg som pleier å jevne ut med alkohol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Trikset dersom du er på et sted hvor bølgende gjør deg uvell, f.eks. på danskebåten, er å drikke mer. Til slutt vet du ikke om det er alkoholen sin skyld at du tryner når du går, eller om det er bølgende sin skyld.

Du slipper med andre ord å bli sjøsyk :)

Jeg har for øvrig aldri merket at lektern beveger seg? Hmmm må være jeg som pleier å jevne ut med alkohol :)

Ja det må det nok være:)

Har snappet opp et og annet om dine alkoholvaner etterhvert, der går det vilt for seg..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må det nok være:)

Har snappet opp et og annet om dine alkoholvaner etterhvert, der går det vilt for seg..;)

Neida, mine alkoholvaner er nok ikke verre enn noen andre sine. Det vil jeg i det minste tørre å påstå, og nå har jeg knapt drukket på 1 mnd..:)

Men du, nå hopper jeg til køys her, og så får vi snakkes senere! :)

Sov godt og drøm søtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Neida, mine alkoholvaner er nok ikke verre enn noen andre sine. Det vil jeg i det minste tørre å påstå, og nå har jeg knapt drukket på 1 mnd..:)

Men du, nå hopper jeg til køys her, og så får vi snakkes senere! :)

Sov godt og drøm søtt! :)

Sov godt:) Nattinatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...