Gå til innhold

Kjøleskap igjen


Nyco

Anbefalte innlegg

Nå har det vært en kjøleskapmann her. Han sier at elektronikken i skapet er gåen. Ny del koster 3000 + jobben. Og at motoren sikkert har fått en smekk og vil dø om kort tid selv om vi fikser tingen.

I dag har vi vært og bestillt et nytt kjøleskap fra Elektrolux pluss fryseskap, type stålfarga lekkert med sånn fartsstriper på.

Da vi kom hjem funka det gamle kjøleskapet som før...

Kan noen berolige meg og si at det er bare de siste krampetrekningene før den gamle pilskjølern vandrer hen over til de evige kjøleribber...?

Eller har jeg virkelig vært så uheldig at kjøleskapmannen fikk utdannelsen sin på postordre, og jeg har brukt 14000 kroner på nytt utstyr, som jeg egentlig ikke trengte?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skynd deg å selg det gamle!!! Høysesong for hybelboere nå*s*

Ja, og så varer det i to uker, og så får jeg hybelboerens storebror som er i Afghanistan og rødder miner på døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så varer det i to uker, og så får jeg hybelboerens storebror som er i Afghanistan og rødder miner på døra...

*ler* gjør som meg, åpne døra i nesten nettoen, det skremmer fanden på dør*s*

Vel å merke om du har en kropp som min......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* gjør som meg, åpne døra i nesten nettoen, det skremmer fanden på dør*s*

Vel å merke om du har en kropp som min......

Altså, møte fyren i døra iført noe som passet en møll på Grethe Roede kurs, be ham inn på en kaffe og bli litt bedre kjent med andre ord...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14000... Si meg, driter folk penger??

Det var det han mannen ville ha. Sambo ordner, hvordan har jeg ingen oversikt over.

Det går jeg imidletid ut i fra at sambo har, så da er det vel greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det han mannen ville ha. Sambo ordner, hvordan har jeg ingen oversikt over.

Det går jeg imidletid ut i fra at sambo har, så da er det vel greit?

For meg er det selvsagt greit om du eller hvem det måtte være har maten i kjellerbua eller benytter fjernstyrt high-techkjøleskap. Men det var det der med å koste på seg 14000 (!) for et _kjøleskap_. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber selv med elektronikk, så jeg vet at den kan man ikke stole på. Det kan godt være at skapet virker ei stund, for så å begynne å tulle igjen. Et humørsykt kjøleskap som virker bare når det finner det for godt er ikke noe å samle på.

Så gled deg over det nye skapet, og ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det selvsagt greit om du eller hvem det måtte være har maten i kjellerbua eller benytter fjernstyrt high-techkjøleskap. Men det var det der med å koste på seg 14000 (!) for et _kjøleskap_. Hm.

Nei, det var for et kjøleskap OG et fryseskap :0)

Det er litt trangt om saligheta her ser du, så det er ikke plass nok til en egen fryser noe annet sted.

Og det er kjekt å ha når heile slekta kommer travende på besøk og skal ha brød og middag hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var for et kjøleskap OG et fryseskap :0)

Det er litt trangt om saligheta her ser du, så det er ikke plass nok til en egen fryser noe annet sted.

Og det er kjekt å ha når heile slekta kommer travende på besøk og skal ha brød og middag hver dag.

Javel, nå begynner det å ligne noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...