Gå til innhold

menn og snakking


franka

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har vært samboer i to år og det går veldig bra. Vi har hatt våre oppturer og nedturer, men alt i alt har det vært veldig fint. Akkurat nå opplever vi en liten nedtur, og der er det et lite problem jeg ikke får så tak på.

Jeg merker at samboeren min ikke trives helt, han er veldig sliten og av og til humørsjuk.

Han har en jobb som han ikke er så veldig fornøyd med, det veit jeg, da han av og til forteller hvor dårlig dagen hans var.

Problemet er at jeg ikke helt veit hvordan jeg skal kunne hjelpe han. Han sier liksom ikke så mye, og dersom jeg prøver å spørre han, kommer det ikke så mye ut. Han vil mest være alene og drive med sine ting.

Jeg har et behov for å gjøre ting sammen med han, f.eks gjøre noe sammen på kveldstid (gå ut, se film etc) en gang i uka eller noe slikt. Og av og til føle nærheta hans. (Tenker her ikke på sex, for det har vi fortsatt som før).

Jeg savner at han har ønsker om slike ting.

Vi snakket sammen sist helg, og han fortalte meg (meget knapt) at han vil være alene og at pga ting han sliter med, har følelsene for meg forsvunnet litt i bakgrunnen - men at han fortsatt elsker meg.

Med alene mente han at han ønsket å finne på ting selv, f.eks lese, data, gjøre ting han interesserer seg for.

Jeg har tenkt litt på dette. Det er selvfølgelig trist at han ikke ønsker samme porsjon nærhet som jeg gjør, og av og til føler jeg meg veldig alene.

Hvorfor vil han ikke fortelle meg så mye hvordan han har det? Det hadde vært så mye enklere for meg dersom jeg visste litt mer!

Hva synes dere jeg skal gjøre i denne situasjonen? Være litt på avstand selv om jeg er der? Hjelp, dette er litt vanskelig.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hemmelig nå

Har det på samme måten. Jeg lever med en som ikke har samme ønske og behov for kontakt. Jeg er veldig kjælen av meg, men han syns bare det er masete og slitsomt at jeg tar på ham og kysser ham. Han snur seg ofte vekk eller trekker seg unna hvis jeg prøver på kontakt. Ikke alltid, da, men veldig ofte syns jeg. Han vil heller sitte med en god bok. Han har ikke altid vært sånn men sklidd gradvis ut. Jeg prøver være sexy, forføre han, men det er sjelden det virker: Sex skjer p hans premisser.

Følger med om du får noen gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måten. Jeg lever med en som ikke har samme ønske og behov for kontakt. Jeg er veldig kjælen av meg, men han syns bare det er masete og slitsomt at jeg tar på ham og kysser ham. Han snur seg ofte vekk eller trekker seg unna hvis jeg prøver på kontakt. Ikke alltid, da, men veldig ofte syns jeg. Han vil heller sitte med en god bok. Han har ikke altid vært sånn men sklidd gradvis ut. Jeg prøver være sexy, forføre han, men det er sjelden det virker: Sex skjer p hans premisser.

Følger med om du får noen gode tips.

Har det likens selv..

Man prøver jo det man kan å vise forståelse, men det er TUNGT. Vi har jo våres behov å...?

snufs... (syter litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...