Gå til innhold

Noen som har peiling på....


Wulfi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er sabla dyr, helt sikkert!

Og den selges vel fortrinnsvis i Skottland...?

Men hva i alle dager skal du med en sekkepipe???!

Ja ,den er nok spinndyr ja. Hva jeg SKAL med den ???? Åssen kan JEG vite det dah ? Har bare lyst på en jeg !!! Kanskje man kan kjøpe brukt ? *lure på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,den er nok spinndyr ja. Hva jeg SKAL med den ???? Åssen kan JEG vite det dah ? Har bare lyst på en jeg !!! Kanskje man kan kjøpe brukt ? *lure på*

*Gapskratter*

Jah...prøv en annonse i avisa da..."Brukt sekkepipe ønskes kjøpt for en billig penge"

Jeg er sikker på at alle importerte skotter har en liggende og vil være kjempeglad for å bli kvitt elendigheta.

Må jo være en grunn til at de emigrerte og kom hit istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ja ,den er nok spinndyr ja. Hva jeg SKAL med den ???? Åssen kan JEG vite det dah ? Har bare lyst på en jeg !!! Kanskje man kan kjøpe brukt ? *lure på*

Herregud, kan du ikke nøye deg med ei hasjpipe som vanlige folk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn en annonse da vel! Ellers kan jeg alltids sjekke om vi har noe til salgs på skolen ;-) Men jeg tviler på det altså...

Og JEG tviler på om jeg hadde hatt råd. *sukk* (Eller om gubben ville hatt "det" i hus.)

Men EN dag skal jeg meg en slik pipe-ting ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JEG tviler på om jeg hadde hatt råd. *sukk* (Eller om gubben ville hatt "det" i hus.)

Men EN dag skal jeg meg en slik pipe-ting ! :-)

Du kan jo mekke det selv da! 1 stk. blokkfløyte, en plastpose (til å ha under armen) og slanger fra munnen til posen og fra posen til blokkfløyta ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JEG tviler på om jeg hadde hatt råd. *sukk* (Eller om gubben ville hatt "det" i hus.)

Men EN dag skal jeg meg en slik pipe-ting ! :-)

Neeei...?! Si at du tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka ska du me det?? En mann i kilt er ok, men trenger du sekkepipa?

Vikke ha noen mann med (eller uten) kilt. Vil bare ha en sekkepipe å øve på. De har så triste toner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikke ha noen mann med (eller uten) kilt. Vil bare ha en sekkepipe å øve på. De har så triste toner :-)

Hmm, er du trist? Eller bare vil du kjenne på stemningen? Vet om endel slik musikk jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er du trist? Eller bare vil du kjenne på stemningen? Vet om endel slik musikk jeg...

Trist ? Neeei...tror ikke det vaffal. Er ikke sikker .*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Sekkepiper er nydelig det....av og til...når den som spiller kan det.

Hvis du seriøst vil det, så kan jeg undersøke her borte. Skal jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...