Gå til innhold

En skrekkelig opplevelse (langt)


Gjest uten nick nå

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick nå

Skriver ikke under mitt eget nick akkurat nå men bruker dette forum fordi det er her jeg ferdes,

I dag sto faren og farmoren til den yngste barnet på 6 år utenfor døra uten å ha gitt noen beskjed på forhånd. De har ikke sett h*n på ett år. Vi hadde mekling ved juletider bl.a fordi den eldste jeg har hadde fortalt meg at h*n var blitt seksuelt misbrukt av faren til den yngste. Dette er ikke anmeldt fordi den eldste ikke vil foreløpig H*n er myndig.. Jeg ville ved meklingen oppnå samvær under tilsyn men vi ble egentlig ikke enige om noen ting og siden har vi ikke hørt noe fra faren.

Idag sto den yngste sammen med meg da jeg åpnet døren så jeg bad dem inn og lot dem være der nesten 2 timer. Klarte ikke å tenke klart men ser i etterkant at det hadde vært en dårligere opplevelse for barnet om jeg hadde laget noe bråk. Prøvde å oppføre meg ordentlig men skalv innvendig av redsel og sinne. Da de ville ta barnet med seg ut, ringte jeg advokaten min og han sa jeg kunne nekte dette fordi vi ikke hadde noen avtale om samvær i dag. De vil besøke barnet i morgen også fordi faren bor langt unna og helst ta ham med ut.

Jeg har telefonavtale med advokaten i morgen fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til dette. Vet ikke helt hvordan jeg føler meg, redd, sint, slem på en gang.

Hvordan ville dere reagert på dette og hva synes dere jeg skal gjøre i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ulykkelig

Hei..

Hadde jeg värt deg så hadde jeg enten blitt med ut selv også eller så hadde jeg sagt at det ikke passet. Men informer advokaten din hele tiden det er viktig. Spörs også litt hva som er grunnen til at han ikke har samvär, og hvorfor dere var på mekling. Jeg er mitt i en situasjon selv. Men det går på barnefar og kidnappings trusler, drapstrusler. Vi har värt til mekling og har ingen samvärsavtale men plutselig dukker han opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick nå

Hei..

Hadde jeg värt deg så hadde jeg enten blitt med ut selv også eller så hadde jeg sagt at det ikke passet. Men informer advokaten din hele tiden det er viktig. Spörs også litt hva som er grunnen til at han ikke har samvär, og hvorfor dere var på mekling. Jeg er mitt i en situasjon selv. Men det går på barnefar og kidnappings trusler, drapstrusler. Vi har värt til mekling og har ingen samvärsavtale men plutselig dukker han opp.

Vi har heller ingen samværsavtale lenger fordi vi ikke ble enige på meklingen. Den gamle er 3 år gammel og er annenhver helg og en dag i uka men siden faren bor på den andre kanten av landet er den vanskelig å overholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulykkelig

Vi har heller ingen samværsavtale lenger fordi vi ikke ble enige på meklingen. Den gamle er 3 år gammel og er annenhver helg og en dag i uka men siden faren bor på den andre kanten av landet er den vanskelig å overholde.

Hei.

Er barnefaren utilregnelig?? Bor du så langt unna fordi det har värt en truende situasjon mellom deg og faren til barnet?? Vi er nok mange i samme båt,desverre..Hva föler du at du vil gjöre da de kommer i morgen? Du burde få det i gjennom at det kan kun väre samvär ved tilsyn det er jo det beste. Fält og gjöre det på den måten ,men det er det beste for barnet. Hva mener advokaten at du skal gjöre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick nå

Hei.

Er barnefaren utilregnelig?? Bor du så langt unna fordi det har värt en truende situasjon mellom deg og faren til barnet?? Vi er nok mange i samme båt,desverre..Hva föler du at du vil gjöre da de kommer i morgen? Du burde få det i gjennom at det kan kun väre samvär ved tilsyn det er jo det beste. Fält og gjöre det på den måten ,men det er det beste for barnet. Hva mener advokaten at du skal gjöre da??

Jeg har sagt under mekling at jeg vil ha samvær med tilsyn. Problemet er at det eldste barnet ikke vil anmelde og jeg føler veldig at jeg ikke vil presse h*n. Faren er ikke voldelig heller en mann med psykopatiske trekk og uten det seksuelle misbruket av den eldste har han psykisk misbrukt både de eldste barna og meg,

Han har selv valgt å flytte langt unna og det er det beste som har hendt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulykkelig

Jeg har sagt under mekling at jeg vil ha samvær med tilsyn. Problemet er at det eldste barnet ikke vil anmelde og jeg føler veldig at jeg ikke vil presse h*n. Faren er ikke voldelig heller en mann med psykopatiske trekk og uten det seksuelle misbruket av den eldste har han psykisk misbrukt både de eldste barna og meg,

Han har selv valgt å flytte langt unna og det er det beste som har hendt meg.

Hei.

Hvordan gikk det i dag da far dukket opp? Det er godt at han selv valgte og flytte langt unna. Psykopatiske trekk?? Det er skummelt, min x er psykopat og det ödelegger livet for oss totalt. Håper det gikk greit i dag. Håper og höre fra deg..

Store klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten nick nå

Hei.

Hvordan gikk det i dag da far dukket opp? Det er godt at han selv valgte og flytte langt unna. Psykopatiske trekk?? Det er skummelt, min x er psykopat og det ödelegger livet for oss totalt. Håper det gikk greit i dag. Håper og höre fra deg..

Store klemmer fra

Jeg reiste på stranda i dag tidlig og har vært der hele dagen.

Snakket med advokaten og han sa at det var helt i orden at jeg holdt meg borte og at jeg hadde ingen plikt til å utlevere barnet til faren. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulykkelig

Jeg reiste på stranda i dag tidlig og har vært der hele dagen.

Snakket med advokaten og han sa at det var helt i orden at jeg holdt meg borte og at jeg hadde ingen plikt til å utlevere barnet til faren. Heldigvis.

Det er godt og höre, er glad på dine vegne. Håper det går bra for deg videre fremover. Önsker deg lykke til videre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick nå

Det er godt og höre, er glad på dine vegne. Håper det går bra for deg videre fremover. Önsker deg lykke til videre.

Klem fra

Takk for det.

Håper du klare å finne en løsning på dine egne problemer. Slike ting er en utrolig belastning og tilslutt vet du ikke hva som er riktig eller galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...