foxy1365380363 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei ! Lurer på om noen har noen gode råd å komme med her... Mannen min og jeg vil så gjerne ha et barn, og prøver så godt vi kan å få dette til, men uten særlig hell. Sluttet med p-piller for over et år siden, og har ennå ikke lykkes i å bli gravid. Har super uregelmessige mens sykluser, og lurer på om dette kan ha noen innvirkning. Hvilke tidspunkt er best å ha samleie på og hvordan kan jeg finne ut dette? Håper noen har noen fornuftige svar å gi meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 hei foxy jeg ville kanskje anbefale dere å få en utredning, når det har gått så lang tid uten at dere har blitt gravide... start med å kontakte din fast-lege. ikke for å være negativ, men det kan være greit og utelukke at noe er galt (c; mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hei! Forstår godt hva du føler! Hvis du sluttet på pillen for et år siden, ja da ville jeg nok tatt kontakt med legen og fått henvisning til gynekolog. Det kan også være mannens sædkvalitet. Ang. din uregelmessige mens finnes det løsninger. Hos en gyn. kan du få noe som heter Pergotime, som er eggløsningskur. Du burde også skjekke om du kanskje har noe som heter PCOS. Noe som innvirker på ufrivillig barnløshet. Det du kan gjøre for å være sikker når du har eggløsning, er å bruke eggløsningstest som du får kjøpt på apoteket. Samleie er ikke godt for meg å si når dere burde ha i og med at jeg ikke vet hvor lang syklus du har. Men omtrent midt i syklusen skulle det vel være best ville jeg tro... Det jeg ville anbefalt er å komme seg avgårde til legen for å få skjekket at alt er som det skal.... Håper du ble litt klokere nå..?? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.