Gå til innhold

Butikker i Trondheim


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting.. Hvor handler dere klær dere som bor i Trondheim? Får jo straks studielånet! Må jo ha litt nytt, trenger faktisk endel og.. Problemet er bare at jeg finner jo bare H&M, Vero Moda, Cubus, Lindex og Kappahl i denne byen! Flyttet hit for 3 måneder siden, har ikke kjøpt noe siden.

H&M er greit, men jeg trenger noe litt mer.. tja, noe med litt varighet liksom. En mellomting mellom dyrt og billig. Hvor har de f.eks disse merkene: Sisley (har ikke sett Benetton-butikk her), DKNY, Filippa K osv.? Eventuelt andre merker?

Er overhodet ikke særlig supertrendy eller noe sånt, det er ikke det jeg er ute etter, men noe _litt_ annet enn det aller billigste hadde vært OK.. :)

Og helst i sentrum -ikke City Syd (satans kjøpesenter!).. Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Vivikes, Vic, Retro, Voice of Europe, Neste stopp, JC (hvis du er av den yngre garde)? Prøv også Solsiden og KBS.

Takker;)

Er 27. Den Retro ser veldig bra ut, ja, den glemte jeg. Solsiden og KBS skal jeg gå på, jeg bor rett ovenfor Solsiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker;)

Er 27. Den Retro ser veldig bra ut, ja, den glemte jeg. Solsiden og KBS skal jeg gå på, jeg bor rett ovenfor Solsiden:)

Og Byhaven, glemte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har sett Filippa K hos Deguy i Olavskvartalet. Ellers henger jeg meg på mye av det de andre har sagt :-)

Takk :) Olavskvartalet her I come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retro har både Fillipa K og DKNY tror jeg. De har to butikker, så det lønner seg sikkert å sjekke begge.

Benneton har vi ikke lenger desverre, men prøv Olavskvartalet likevel. Der har de iallefall Deguy, Lene V, Match og noen andre.

Mercur har Bazar, som er en butikk jeg liker godt.

På Byhaven finner du Vic, der har de vel også en del kjente merker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retro har både Fillipa K og DKNY tror jeg. De har to butikker, så det lønner seg sikkert å sjekke begge.

Benneton har vi ikke lenger desverre, men prøv Olavskvartalet likevel. Der har de iallefall Deguy, Lene V, Match og noen andre.

Mercur har Bazar, som er en butikk jeg liker godt.

På Byhaven finner du Vic, der har de vel også en del kjente merker.

Lykke til!

Jeg vet bare om én Retro, den ligger (tror jeg) i den gaten der den nye sex-butikken ligger (Beate Uhse?)? Hvor er den andre -sånn at jeg evnt. kan sjekke der og..?

Surt at det ikke er noen Benetton her oppe, da..

Takk for tipsene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet bare om én Retro, den ligger (tror jeg) i den gaten der den nye sex-butikken ligger (Beate Uhse?)? Hvor er den andre -sånn at jeg evnt. kan sjekke der og..?

Surt at det ikke er noen Benetton her oppe, da..

Takk for tipsene:)

Den andre Retro-butikken ligger i Carl Johans Gate. Gå nedover Nordre, kryss Olav Trygvassons gate og fortsett nedover. Neste tverrgate er da Carl Johans gate. Nesten i enden finner du Retro. Det ligger vel noen andre butikker der også tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste stopp og Uno ligger vegg i vegg i brattørgata tror jeg det heter...det er den gata hvor du går direkte fra togstasjonen og opp til olav tryggvasonsgt (burger king), på halvveien omtrent. Du ser jo neste stopp, også liker Uno i tverrgata...mye fint på begge steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste stopp og Uno ligger vegg i vegg i brattørgata tror jeg det heter...det er den gata hvor du går direkte fra togstasjonen og opp til olav tryggvasonsgt (burger king), på halvveien omtrent. Du ser jo neste stopp, også liker Uno i tverrgata...mye fint på begge steder

Takk :)

Neste stopp kan være bra, ja, Uno er ikke det mest sånne bomullsklær i ubestemmelige fasonger med primærfarger? Sikkert deilig å ha på seg og i og for seg veldig passende oppe på psykologisk institutt, hehe (der jeg stud.), men.. :)

Takker for tipsene!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre Retro-butikken ligger i Carl Johans Gate. Gå nedover Nordre, kryss Olav Trygvassons gate og fortsett nedover. Neste tverrgate er da Carl Johans gate. Nesten i enden finner du Retro. Det ligger vel noen andre butikker der også tror jeg.

Aha, borti der, ja.. Der har jeg ikke vært så mye.

Takk igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...