Gå til innhold

..........


forbrenner

Anbefalte innlegg

......

ordene er der,men jeg gidder ikke gjenta meg selv..

Tårene er der,men jeg lar dem ikke komme...

lei av dette...orker ikke dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så snart jeg har skrevet det ser jeg hvor teit det er skrevet..syter jo..

unnskyld..

er bare sååå lei..

Du sier vel i bunn og grunn at du ikke orker å si noe, men jeg syns ikke det er teit for det, jeg syns ikke du har noe å unnskylde.

Du formidler en følelse som jeg tror mange kan ha av og til, et stort indre press, men man veit ikke hva man skal gjøre med det, veit ikke hvordan man skal uttrykke det. Jeg skjønner i hvert fall hva du mener.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet... jeg vet....

hold ut lille venn.... hold ut.

vi er glad i deg.. vi bryr oss om deg.

*tusen klemmer*

takk du er sååååå god!!

*masse reklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier vel i bunn og grunn at du ikke orker å si noe, men jeg syns ikke det er teit for det, jeg syns ikke du har noe å unnskylde.

Du formidler en følelse som jeg tror mange kan ha av og til, et stort indre press, men man veit ikke hva man skal gjøre med det, veit ikke hvordan man skal uttrykke det. Jeg skjønner i hvert fall hva du mener.

Alt godt,

tusen takk skal du ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg blir tom for ord når jeg leser!!!!

Jeg forstår deg Hva kan jeg gjøre husk jeg er her og du kan ta kontakt

Mange varme hilsner fra en venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg blir tom for ord når jeg leser!!!!

Jeg forstår deg Hva kan jeg gjøre husk jeg er her og du kan ta kontakt

Mange varme hilsner fra en venn

Tusen takk vennen.

Husk det gjelder deg også!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Kjære, vennen min!

*holder leeeenge rundt deg*

Føler sånn med deg! Du fortjener å komme deg ut " i deg fri".. du er så god.. her får du mange styrkeklemmer... kjenner frustrasjonen din.. man blir så innmari lei av å ha det sånn, for dette er jo intet liv!! Kjære, du sier at du synes du syter.. jeg synes det om meg... men det er jo sånn du har det... klart du skal få si det som det er! Klarer vi ikke å si i fra så vet vi jo begge åssen det går.. ikke sant? Jeg har aldri vært flink til å si ifra.. begynner litt nå.. etterhvert. Sånn som dette, på DOL og andre forum er jo en fin måte å "trene" seg på.. ikke sant?

Sier bare.. takk for at du er den du er. Det er jo derfor jeg er blitt så glad i deg! Varme styrkeklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, vennen min!

*holder leeeenge rundt deg*

Føler sånn med deg! Du fortjener å komme deg ut " i deg fri".. du er så god.. her får du mange styrkeklemmer... kjenner frustrasjonen din.. man blir så innmari lei av å ha det sånn, for dette er jo intet liv!! Kjære, du sier at du synes du syter.. jeg synes det om meg... men det er jo sånn du har det... klart du skal få si det som det er! Klarer vi ikke å si i fra så vet vi jo begge åssen det går.. ikke sant? Jeg har aldri vært flink til å si ifra.. begynner litt nå.. etterhvert. Sånn som dette, på DOL og andre forum er jo en fin måte å "trene" seg på.. ikke sant?

Sier bare.. takk for at du er den du er. Det er jo derfor jeg er blitt så glad i deg! Varme styrkeklemmer fra

Tusen takk for svar.

DU er så god tvers igjennom!

Kos deg i helga!

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...