Gå til innhold

Hva holder TV2 på med?


Cmoo

Anbefalte innlegg

Kan være jeg er treg, men på TV2 har man nå muligheten til å sende SMS med avstemning om X-Files er kult, samt SMS-chatte på en linje i overkant av programmet mens det sendes....

Hva er det for noe fjortis-piss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden du har sett på tv? ;)

Nei-ser hver dag, men SMS-mld i overkant av programmet har jeg jaggu ikke sett før. Hvor lenge har de hatt avstemninger og sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er seff treig, men det gjer ingenting. ;-)

Det eg lurar på er: Kven pokker er det som blåser spenna sine på sånt tull?

Kven tør seia at dei har vore med på ein slik "chat"? Og WHY WHY WHY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er seff treig, men det gjer ingenting. ;-)

Det eg lurar på er: Kven pokker er det som blåser spenna sine på sånt tull?

Kven tør seia at dei har vore med på ein slik "chat"? Og WHY WHY WHY?

Så blir jeg hvertfall ikke fremstilt som den TV-slaven jeg egentlig er *s*

Jeg håper ihvertfall de betaler mobilregninga/kontantkortet sitt selv. Egentlig håper jeg de har svettet blod over McDonalds-burgerne i mange timer med kjipe kunder, for 20 minutters forbaska SMS-pestring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

De gjør absolutt hva de kan for å tjene penger!

De har oppdaget at de kan tjene penger på at VI betaler for at de skal ha slike avstemninger på TV sitt. VI betaler for å gjøre programmene bedre med andre ord.

Synes denne er best: Rett etter fotballkampen er blåst igang, kommer rulleteksten opp: Stem på kampens beste spiller! Tjenesten koster ..... Hehe. Tipper at den som scorer får magne stemmer, selv om han har vært 'usynlig' resten av kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for gammeldags, Cmoo

Liker du populærmusikk & sånn?

:)

*Finner frem kniplingsmamelukkene*

Jeg vet ikke hva populærmusikk er, men jeg innrømmer at jeg liker Elvis-hit'en nå i sommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud, det der har jeg sett også (under en film som ble sendt for et par dager siden), det er faen meg det dummeste jeg har sett på veldig lenge. Jeg gidder ikke å se på TV-2 når dem driver med sånt fjortis-kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...