Gå til innhold

Til alle: råd ang vibrator?


Gjest Yoda21

Anbefalte innlegg

Jeg har vert sammen med jenta mi i 2.5 år nå vi har lysst kjøpe en vib som jeg kan bruke på henne. Vi har ikke ligget sammen enda,så hun er ganske trang. Vi er begge 21år. Trenger gode råde siden hun ikke har noen erfaring med vib enda.. ;)

Har du noen vibratoer å annbefale? Evt gode råd til materiale, størrelse o.l.?

Dårlige erfaringer?

Tenkte å bruke ca 100-200kr på den første..

Venter i spenning på svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ben Redick Fy Fasan

Erfaringsmessig tror jeg en utvendig vibrator (liten) altså ikke til å putte inn. Den må ha myk gummi på tuppen samt ha trinnløs vibrering. Det er enkelte som ikke liker fremmende gjenstander i skjeden, bare utenpå..Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg, er at dere er i en alder der dere først og fremst bør prøve å debutere på "vanlig" måte, og høste en del erfaringer med det, før dere blander inn vibratorer. Jeg mener det må være riktig rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...