Gå til innhold

FU: Hva slags halssmykke har du?


Gjest Zkrulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vin

    3

  • Melaisa

    2

  • shandy

    2

  • Lillelurven

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest carlina

Hvitt gull kjede med en diamant i , som jeg fikk av mannen min...

Jeg har også hvitt gull kjede med diamant på..Morgengave du også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nesten kvelningsfornemmelser av bare å lese spørsmålet jeg. Jeg klarer ikke å gå med NOE rundt halsen, i ørene, eller rundt håndleddene. Ønsker det ikke heller, så jeg har igrunn ikke et problem.

I det siste har jeg ikke klart å bruke ringer engang, kun gifteringen.. Tør ikke ta meg av den i dusjen engang lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag har jeg en sort lær-reim med en liten brun treplate på. Favoritten er også en sort lær-reim med en stor turkisfarget skarabè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gull-lenke som jeg kjøpte for driksen min da jeg jobbet som bartender på Kreta. (Driksen rakk også til 3 ringer og ørepynten til han som snart er ex-ektemann samt en fest for oss begge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...