Gå til innhold

Kaizers Orchestra - SEXY!


Gjest Litt Kaizers-fan

Anbefalte innlegg

Gjest Litt Kaizers-fan

Er det noen flere enn meg som synes Jan Ove Ottesen i Kaizers er helt uimotsåelig SEXY?

I videoen, Kontroll på kontinentet... Åhhh...

*sikler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes!

Og, by the way, vet du tilfeldigvis når de skal spille i Oslo-området neste gang?

Jeg har gått glipp av alle mulighetene hittil. Faen snurre.

Ei venninne av meg syntes det var sexy og mandig å se gutta stå og dælje på oljefat.. Må se om det stemmer live:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt Kaizers-fan

Yes!

Og, by the way, vet du tilfeldigvis når de skal spille i Oslo-området neste gang?

Jeg har gått glipp av alle mulighetene hittil. Faen snurre.

Ei venninne av meg syntes det var sexy og mandig å se gutta stå og dælje på oljefat.. Må se om det stemmer live:-)

Nei, vet faktisk ikke når de skal spille i Oslo neste gang. Jeg har aldri sett dem live. Men tenkte at jeg må gå og se dem neste gang de kommer hit (Oslo).

Har sett dem "live" gjennom TV`en, og JA... Sexy når de slår på oljefat...

MÅ se dem live!! ;-)

*sikler litt mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fryktelig sexy!!

Jeg så han live fredag, på Øyafestivalen.

Det er faktisk et av de beste livebandene jeg har sett! (og jeg har sett mange band live!)

Hele bandet sammen, er faktisk utrolig sexy for sin råe, intense og ironiske opptreden og deres voldsomme talent.

Dessuten gjør rogalanddialekten seg veldig bra til musikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt Kaizers-fan

Ja. Fryktelig sexy!!

Jeg så han live fredag, på Øyafestivalen.

Det er faktisk et av de beste livebandene jeg har sett! (og jeg har sett mange band live!)

Hele bandet sammen, er faktisk utrolig sexy for sin råe, intense og ironiske opptreden og deres voldsomme talent.

Dessuten gjør rogalanddialekten seg veldig bra til musikken!

Gleder meg sååå til å se dem...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!

Og, by the way, vet du tilfeldigvis når de skal spille i Oslo-området neste gang?

Jeg har gått glipp av alle mulighetene hittil. Faen snurre.

Ei venninne av meg syntes det var sexy og mandig å se gutta stå og dælje på oljefat.. Må se om det stemmer live:-)

Det _var_ opphissende å se dem stå med gassmasker og slå vilt og intenst på blikktønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vet faktisk ikke når de skal spille i Oslo neste gang. Jeg har aldri sett dem live. Men tenkte at jeg må gå og se dem neste gang de kommer hit (Oslo).

Har sett dem "live" gjennom TV`en, og JA... Sexy når de slår på oljefat...

MÅ se dem live!! ;-)

*sikler litt mer*

Jeg ble helt hekta i mars -og har rocket mye rundt i pysjamas med discman i vinter..*ler*

Spiller forøvrig cd'en fortsatt i bilen. Blir bare ikke lei de gutta der:)

*sikler i kor med deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det _var_ opphissende å se dem stå med gassmasker og slå vilt og intenst på blikktønner.

Åhhhhh! Du er grei, altså. Fikk ikke mindre lyst på live-opplevelse nå nei.

Tror jeg gikk glipp av både (Kalv)Øya-festivalen og Langesund i helga.

Men de kommer vel tilbake:-)

Skulle vært på Rosklide da!

Hvor var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh! Du er grei, altså. Fikk ikke mindre lyst på live-opplevelse nå nei.

Tror jeg gikk glipp av både (Kalv)Øya-festivalen og Langesund i helga.

Men de kommer vel tilbake:-)

Skulle vært på Rosklide da!

Hvor var du?

Du burde IKKE gått glipp av Langesund, det var den beste av de 3 jeg har vært på de siste to mnd. Skikkelig liv. Og JA! -Han er sinnsykt sexy! Dessuten får musikken en ny dimensjon på stereoen når du først har sett dem live. Kom deg på konsert!! - Og du kommer ikke til å undertegne med "litt Kaizers-fan" ever :-)

Sjekk

http://www.kaizers.no/index.php3?ID=Konsert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde IKKE gått glipp av Langesund, det var den beste av de 3 jeg har vært på de siste to mnd. Skikkelig liv. Og JA! -Han er sinnsykt sexy! Dessuten får musikken en ny dimensjon på stereoen når du først har sett dem live. Kom deg på konsert!! - Og du kommer ikke til å undertegne med "litt Kaizers-fan" ever :-)

Sjekk

http://www.kaizers.no/index.php3?ID=Konsert

Måtte du gni det inn????

Takk for oversikten:-)

Det er bare et tidsspørsmål! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...