Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 G'day, g'day. Ja ,det sko tatt seg ut... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Ja ,det sko tatt seg ut... Huh? Hva da? 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Huh? Hva da? Aner ikke. - - - - - - - - - - - - - - - JA , jeg kjeder meg ! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Aner ikke. - - - - - - - - - - - - - - - JA , jeg kjeder meg ! Er Glamour tatt av plakaten? *Mobb* 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Er Glamour tatt av plakaten? *Mobb* Smellapådeg ! Det begynner ikke før 13.45. Og så er det selvsagt reprise fra i går først. *støøøøønnnnn* Prøver å finne sekkepipe melodier å laste ned ,men det finnes visst ikke ! *sur* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Smellapådeg ! Det begynner ikke før 13.45. Og så er det selvsagt reprise fra i går først. *støøøøønnnnn* Prøver å finne sekkepipe melodier å laste ned ,men det finnes visst ikke ! *sur* Rydde omkledningsrommet? ;-) 0 Siter
avil Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Rydde omkledningsrommet? ;-) Er dere i familie? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Er dere i familie? Jepp. Hun er føllet mitt. Like rar som mora si, he he. *stolt* 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Rydde omkledningsrommet? ;-) Tør ikke. 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Er dere i familie? Vi er nok det ja ... :-) 0 Siter
avil Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Jepp. Hun er føllet mitt. Like rar som mora si, he he. *stolt* Kjekt å få bekreftet rykter *s* Må være rart å snakke sammen her. *fantaserer om eget dol-barn?* Tror jeg ville ringt til min mor, ikke sett henne her....men så blir man holdt naturlig i øra. Eller? 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Jepp. Hun er føllet mitt. Like rar som mora si, he he. *stolt* JEG er ikke rar. Du det ! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Kjekt å få bekreftet rykter *s* Må være rart å snakke sammen her. *fantaserer om eget dol-barn?* Tror jeg ville ringt til min mor, ikke sett henne her....men så blir man holdt naturlig i øra. Eller? Det hele fungerer i grunnen forbausende bra, da vi har lært å respektere hverandres egenheter. Vi har ulikt syn på _veldig_ mange ting, men er avslappa i forhold til det, og avstår fra oppheta diskusjoner på nett. En ting gjør meg forrestem sprø; Wulfi kan være borte fra dol i timevis, men med én gang jeg lister meg inn på sexforum, så dukker hun opp som troll i eske. *sukk* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 JEG er ikke rar. Du det ! *Knegg* Du er rar du også, rarheten gir seg bare litt andre utslag hos deg; du samler på sekkepiper, og jeg på hasjpiper. Jepp. 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 *Knegg* Du er rar du også, rarheten gir seg bare litt andre utslag hos deg; du samler på sekkepiper, og jeg på hasjpiper. Jepp. Jeg har jo ingen ennå. De er nok for dyre for meg. Dessuten så STEILTE Alfebassen da jeg sa at jeg ville ha sekkepipe :-( DOMME MANNEN ! 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Skrevet 14. august 2002 Det hele fungerer i grunnen forbausende bra, da vi har lært å respektere hverandres egenheter. Vi har ulikt syn på _veldig_ mange ting, men er avslappa i forhold til det, og avstår fra oppheta diskusjoner på nett. En ting gjør meg forrestem sprø; Wulfi kan være borte fra dol i timevis, men med én gang jeg lister meg inn på sexforum, så dukker hun opp som troll i eske. *sukk* Jeg ? Neeeesj.... Ville jeg da aaaaldri funnet på vel ? *plystrer og ser i taket* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Jeg har jo ingen ennå. De er nok for dyre for meg. Dessuten så STEILTE Alfebassen da jeg sa at jeg ville ha sekkepipe :-( DOMME MANNEN ! Si du skal bestille en flammelakkert variant, så ordner den saken seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.