Gå til innhold

busemann


Gjest må nesten være anonym

Anbefalte innlegg

Gjest må nesten være anonym

Jeg er en vakker pike som faktisk spiser busemenn. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som gjør dette.

Folk friker hvis jeg tar det opp. Er det nå egentlig så ekkelt?

Leste i pyton at det forebygger forkjølelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglemor

Hvorfor tør du ikke vise nicket ditt, da? Stå for det du gjør, kom ut av skapet!

Jeg spiser ikke buser, men barna mine gjør! Og de er stadig forkjølte for det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen skam å spise busemenn.

Hadde våre venner i den tredje verden vært klar over all maten vi selv produserer, så hadde det vært mindre sult i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er ikke vakker.

Beauty is in the eye of the beholder......jeg synes du er riktig så snacksen jeg da......men hva shandy mener skal vi kanskje la ligge....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beauty is in the eye of the beholder......jeg synes du er riktig så snacksen jeg da......men hva shandy mener skal vi kanskje la ligge....;-)

Ja, men hun er jo bare et knoklete beinrangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beauty is in the eye of the beholder......jeg synes du er riktig så snacksen jeg da......men hva shandy mener skal vi kanskje la ligge....;-)

Ja, Lion er en babe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvet å fryse noen ned til senere bruk? Veldig kjekt å ha dersom du får overraskelsesbesøk, så kan du bare slenge sammen en salat og spre noen over- Voila: Et komplett måltid på en-to-tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må fortsatt være anonym

Ble glad for å lese innlegg altså. Det virker som om folk kan se meg for den jeg er og ikke en busespiser.

Vil bare gi et godt råd på veien. Ikke spis. Stopp mens dere enda kan.

Mange forhold har gått i vasken skal jeg fortelle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nei!

Jeg var sammen med en mann som gjorde det, og som i tillegg rev tånegler og pakket de i kjeften.

Klarte ikke å kjysse han mer etter å ha sett det. Fysj :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti helvete, jeg grøsser ved tanken. Det hjelper ikke å pen du er, så hadde jeg grøsset når jeg så deg.

Som en annen her sier så ville hun ikke kysse partneren sin og jeg hadde ikke orket å tenke tanken en gang å kysse deg.

Dette er en utrolig dårlig vane eller uvane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk analsex er mer unormalt og grisete, enn å spise snørr.

hehe, hvorfor tenkte du på det?

ikke særlig relevant, rent bortsett fra at DU er opptatt av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke si hvem jeg er

Hei jeg spiser også busemenner, men ikke så andre ser det. Det smaker ikke pyton, koser meg jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...