Gå til innhold

Swingers


Gjest tubb

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med swingers miljøet i Oslo, eller som kjenner noen som har det?

Man kan jo synes hva man vil om swingers selvfølgelig, men jeg er ute etter noen som altså har noen erfaring med dette. Hvordan det fungerer, atmosfæren, er det mye "offentlig" sex der, mye partnerbytte, m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    23

  • Tanya1365380060

    17

  • melankolsk

    2

  • tigertrollet

    2

Mest aktive i denne tråden

Godt spørsmål.

Jeg tenkte en gang tanken om å ta med en venninne ditt, late som om vi er et par, og feie vilt med andre.

Det er jo trossalt sånn at man (i hvertfall gutter..) ikke kommer inn uten partner.

Det venninne-trikset er et artig triks, problemet er vel å få med en venninne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Godt spørsmål.

Jeg tenkte en gang tanken om å ta med en venninne ditt, late som om vi er et par, og feie vilt med andre.

Det er jo trossalt sånn at man (i hvertfall gutter..) ikke kommer inn uten partner.

Det venninne-trikset er et artig triks, problemet er vel å få med en venninne...

Ser problemet ditt, men du kan alltids låne en av meg!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser problemet ditt, men du kan alltids låne en av meg!

;)

Eller kanskje jeg rett og slett låner deg, så slipper jeg Swingers-klubben i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Eller kanskje jeg rett og slett låner deg, så slipper jeg Swingers-klubben i utgangspunktet :)

Ja det hadde vel vært en lettere løsning..men pass på å levere meg tilbake innen tre dager da-da går lånetiden på Tanya ut.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vel vært en lettere løsning..men pass på å levere meg tilbake innen tre dager da-da går lånetiden på Tanya ut.

;)

vi får se da vettu, kanskje jeg rett og slett dropper å levere deg tilbake, og vi kommer i en avisa, jeg som den nye Gandalf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

vi får se da vettu, kanskje jeg rett og slett dropper å levere deg tilbake, og vi kommer i en avisa, jeg som den nye Gandalf :)

*ler* ja, det hadde vært noe:)

Men hvis du spør om spesialtillatelse først om å ha meg noen dager over fristen, så forhindrer du en sånn situasjon glatt.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* ja, det hadde vært noe:)

Men hvis du spør om spesialtillatelse først om å ha meg noen dager over fristen, så forhindrer du en sånn situasjon glatt.

;)

Da lover jeg å spørre deg om det først, sånn at vi slipper problemet med etterlysninger og negativ publisitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Da lover jeg å spørre deg om det først, sånn at vi slipper problemet med etterlysninger og negativ publisitet :)

Fint å høre, for det er noe jeg helst vil unngå.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Men da er vi enige! :)

Ja, det er vi! Forresten..hvor mange dager har du planer om å låne meg da?..det hadde jo vært en fordel å vite om på forhånd.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vi! Forresten..hvor mange dager har du planer om å låne meg da?..det hadde jo vært en fordel å vite om på forhånd.

;)

Nå må jeg løpe til både frisør og trening, men jeg lover å tenke på det, og så får vi heller finne ut av det der senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Nå må jeg løpe til både frisør og trening, men jeg lover å tenke på det, og så får vi heller finne ut av det der senere :)

Det er greit!;)

Håper du blir fin hos frisør da og ha en god trening!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit!;)

Håper du blir fin hos frisør da og ha en god trening!:)

Jeg er litt usikker på hvor fin jeg egentlig ble, men helt grusomt ble det vel ikke selv om det tok skremmende lang tid da min mannlige frisør med munndiare fortsatt ikke har lært seg til å klippe å snakke samtidig.

Timen tar med andre ord tid..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg er litt usikker på hvor fin jeg egentlig ble, men helt grusomt ble det vel ikke selv om det tok skremmende lang tid da min mannlige frisør med munndiare fortsatt ikke har lært seg til å klippe å snakke samtidig.

Timen tar med andre ord tid..:)

Typisk frisører det der..:)

Hvordan ser håret ut nå da? sånn som på det bildet jeg så av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk frisører det der..:)

Hvordan ser håret ut nå da? sånn som på det bildet jeg så av deg?

Ja, det er vel stort sett sånn jeg klipper meg, så jeg tror det er ganske likt det bildet.

Men jeg husker ikke hvor langt hår jeg har akkurat der, men noe allà bildet er det nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, det er vel stort sett sånn jeg klipper meg, så jeg tror det er ganske likt det bildet.

Men jeg husker ikke hvor langt hår jeg har akkurat der, men noe allà bildet er det nok :)

Oki:) Nå skal jeg snart se film med en venn, har enda ikke fått med meg "Ringenens herre", så nå er det da virkelig på tide at jeg gjør det!:)

Har du sett den? Var den så bra som alle skal ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:) Nå skal jeg snart se film med en venn, har enda ikke fått med meg "Ringenens herre", så nå er det da virkelig på tide at jeg gjør det!:)

Har du sett den? Var den så bra som alle skal ha det til?

Ja, den er stor! En meget god film, så nå har du noe å se fram til! :)

Skal se en film nå selv, Gladiator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, den er stor! En meget god film, så nå har du noe å se fram til! :)

Skal se en film nå selv, Gladiator :)

Nå har jeg sett den, og ja den var stor! Utrolig bra filmopplevelse, bortsett fra at jeg så den med en idiot som ikke klarte å henge med og som klagde en god del over hvor kjedelig filmen var..irriterende..må nok se den ALENE imorgen en gang til, for denne skal jeg ha med meg ordentlig og ikke minst sammenhengende fra begynnelse til slutt:)

Hva syns du om gladiatoren da nå etter å ha sett den? Jeg syns det er en av de absolutt største filmene, den er helt utrolig bra etter min mening!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...