Gå til innhold

Swingers


Gjest tubb

Anbefalte innlegg

Godt spørsmål.

Jeg tenkte en gang tanken om å ta med en venninne ditt, late som om vi er et par, og feie vilt med andre.

Det er jo trossalt sånn at man (i hvertfall gutter..) ikke kommer inn uten partner.

Det venninne-trikset er et artig triks, problemet er vel å få med en venninne...

Tenkte på det der til 'Temptation Island'. Flørte vilt med damer og gratis ferie attpåtil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    23

  • Tanya1365380060

    17

  • melankolsk

    2

  • tigertrollet

    2

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg sett den, og ja den var stor! Utrolig bra filmopplevelse, bortsett fra at jeg så den med en idiot som ikke klarte å henge med og som klagde en god del over hvor kjedelig filmen var..irriterende..må nok se den ALENE imorgen en gang til, for denne skal jeg ha med meg ordentlig og ikke minst sammenhengende fra begynnelse til slutt:)

Hva syns du om gladiatoren da nå etter å ha sett den? Jeg syns det er en av de absolutt største filmene, den er helt utrolig bra etter min mening!:)

*Rister på hodet*

Ringenes herre, som den ekstremt gode filmen vi her snakker om, må selvsagt ikke sees sammen med idioter....:)

Jeg har sett Gladiatoren tidligere, men da - omtrent som deg nå - så så jeg den sammen med andre, og det ble mer snakk enn filmtitting.

Men etter å ha sett den igjen nå så må jeg si at det er en fantastisk film, med en av filmhistoriens minst likbare "bad-guys", og man får nesten tårer i øynene på slutten av filmen, noe du selvsagt ikke har hørt av meg da jeg jo er hard som flint! :)

Bra er den, det er helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det der til 'Temptation Island'. Flørte vilt med damer og gratis ferie attpåtil ;)

Hehe, det var faktisk enda smartere... Der er jo i tillegg damene jævla gunstige + at du blir kjendis...

Du blir trossalt kjent som han som var "utro" med et dusin kvinner på noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var faktisk enda smartere... Der er jo i tillegg damene jævla gunstige + at du blir kjendis...

Du blir trossalt kjent som han som var "utro" med et dusin kvinner på noen uker :)

Ja, sånn kjendis ville du vel ha vært.. Scorer nok hos damene den, ja. not. *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn kjendis ville du vel ha vært.. Scorer nok hos damene den, ja. not. *flirer*

Hehe, du sier knaskje noe, og spesielt sjekketriks er det kanskje ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sier knaskje noe, og spesielt sjekketriks er det kanskje ikke :)

Nei, men du blir jo en D-kjendis og kan sikkert gi ut en rævva cd og åpne en bar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

*Rister på hodet*

Ringenes herre, som den ekstremt gode filmen vi her snakker om, må selvsagt ikke sees sammen med idioter....:)

Jeg har sett Gladiatoren tidligere, men da - omtrent som deg nå - så så jeg den sammen med andre, og det ble mer snakk enn filmtitting.

Men etter å ha sett den igjen nå så må jeg si at det er en fantastisk film, med en av filmhistoriens minst likbare "bad-guys", og man får nesten tårer i øynene på slutten av filmen, noe du selvsagt ikke har hørt av meg da jeg jo er hard som flint! :)

Bra er den, det er helt sikkert :)

Nei, nå har jeg lært det, aldri mer film med han der ihvertfall!Eller idioter generellt..;)

Ja, Gladiatoren er helt utrolig altså! Og ikke bare det, den får til og med store, sterke gutter til å snufse litt, og det sier vel mye om hvor fengende filmen er:)

Stakkars lille gutten, jeg skulle vært der og trøstet deg litt da, du kunne ha sittet i den overdrevent store armkroken min vet du, det hadde vel vært noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg lært det, aldri mer film med han der ihvertfall!Eller idioter generellt..;)

Ja, Gladiatoren er helt utrolig altså! Og ikke bare det, den får til og med store, sterke gutter til å snufse litt, og det sier vel mye om hvor fengende filmen er:)

Stakkars lille gutten, jeg skulle vært der og trøstet deg litt da, du kunne ha sittet i den overdrevent store armkroken min vet du, det hadde vel vært noe;)

Ja, du sier noe der, og det hadde helt klart vært hyggelig om du hadde vært der istedet for at jeg nå måtte bite i meg hikstinga for ikke å miste ansikt overfor broderen :)

Jeg har forresten en helt eksepsjonelt god armkrok selv, og den er god å ha om man ser filmer med jenter som tar til tårene så fort f.eks. Brad Pitt kommer tilbake i Lidenskapens pris :)

For øvrig også en bra film som utvilsomt kan utvikle noen snufsetendenser...:)

Men nå må jeg slutte å innrømme sånt så jeg ikke framstår som en myk mann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, du sier noe der, og det hadde helt klart vært hyggelig om du hadde vært der istedet for at jeg nå måtte bite i meg hikstinga for ikke å miste ansikt overfor broderen :)

Jeg har forresten en helt eksepsjonelt god armkrok selv, og den er god å ha om man ser filmer med jenter som tar til tårene så fort f.eks. Brad Pitt kommer tilbake i Lidenskapens pris :)

For øvrig også en bra film som utvilsomt kan utvikle noen snufsetendenser...:)

Men nå må jeg slutte å innrømme sånt så jeg ikke framstår som en myk mann! :)

Jeg sier fra til deg neste gang jeg skal se en snufsefilm, så du kan komme over med armkroken din.. For Siden du har planer om å låne meg for en stund så er det vel bare rett og rettferdig at jeg i det minste får låne armkroken din litt en gang iblant da...;)

Nei, det er søtt at gutter viser litt følelser og, så ikke vær redd for å fremstå som en myk mann en gang iblant..Du er så tøff allikevel så gutten, så du taper ikke så mye på litt snufsing nå og da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier fra til deg neste gang jeg skal se en snufsefilm, så du kan komme over med armkroken din.. For Siden du har planer om å låne meg for en stund så er det vel bare rett og rettferdig at jeg i det minste får låne armkroken din litt en gang iblant da...;)

Nei, det er søtt at gutter viser litt følelser og, så ikke vær redd for å fremstå som en myk mann en gang iblant..Du er så tøff allikevel så gutten, så du taper ikke så mye på litt snufsing nå og da!:)

Du sier noe, og det er bare rett og rimelig at du også får låne armkroken min i ny og ne, selv om jeg egentlig vurderer å ringe Gandalf for å høre om dette er vanlig prosedyre i slike situasjoner :)

Ja, gutter bør være litt mye de også, men ikke pingler sånn som faenskapet av en Cæsar i Gladiatoren.. Huff, jeg tror aldri jeg har hatet noen person på film så sterkt som jeg hatet det faenskapet der :)

Det var en fryd å se sluttscenen når Maximus ble båret ut, mens faenskapet lå igjen der inne, verdt nothing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du sier noe, og det er bare rett og rimelig at du også får låne armkroken min i ny og ne, selv om jeg egentlig vurderer å ringe Gandalf for å høre om dette er vanlig prosedyre i slike situasjoner :)

Ja, gutter bør være litt mye de også, men ikke pingler sånn som faenskapet av en Cæsar i Gladiatoren.. Huff, jeg tror aldri jeg har hatet noen person på film så sterkt som jeg hatet det faenskapet der :)

Det var en fryd å se sluttscenen når Maximus ble båret ut, mens faenskapet lå igjen der inne, verdt nothing! :)

Enig, han var helt forferdelig!*grøss* Så slutten var knall, eller som du ville ha sagt det;enorm trivsel..;)

Men det er uansett en stor forskjell på myke menn og pingler ala han der, det kan ikke engang sammenliknes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, han var helt forferdelig!*grøss* Så slutten var knall, eller som du ville ha sagt det;enorm trivsel..;)

Men det er uansett en stor forskjell på myke menn og pingler ala han der, det kan ikke engang sammenliknes!

Hehe, ja, slutten var enorm trivsel... :)

Folk som ikke har møtt meg, ei heller har sett bilde av meg, vil sannsynligvis kjenne meg igjen på dialekta mi om vi tilfeldigvis møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Hehe, ja, slutten var enorm trivsel... :)

Folk som ikke har møtt meg, ei heller har sett bilde av meg, vil sannsynligvis kjenne meg igjen på dialekta mi om vi tilfeldigvis møtes :)

Snakker du dialekt? Du har et par morsomme uttrykk, men ante ikke at du snakket dialekt!:)Hvordan dialekt snakker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du dialekt? Du har et par morsomme uttrykk, men ante ikke at du snakket dialekt!:)Hvordan dialekt snakker du da?

Neida, jeg burde kanskje skrevet dialekt på denne måten: "dialekt" :)

Jeg snakker selvsagt helt normal askerdialekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Neida, jeg burde kanskje skrevet dialekt på denne måten: "dialekt" :)

Jeg snakker selvsagt helt normal askerdialekt! :)

Åja, I see:)

"Normal askerdialekt"...tja, normal og normal du..askerdialekt kan vel neppe kalles for normal, dere Askerfolk er jo noe for dere selv, litt utenfor normalen kan man vel si, så måten dere snakker på blir jo ikke mye bedre..Kan vel rett og slett kline til med en konklusjon om at asker folk ikke er helt normale mennesker, uten unntak..*smiler lurt med et frekt glimt i øyet*

;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, I see:)

"Normal askerdialekt"...tja, normal og normal du..askerdialekt kan vel neppe kalles for normal, dere Askerfolk er jo noe for dere selv, litt utenfor normalen kan man vel si, så måten dere snakker på blir jo ikke mye bedre..Kan vel rett og slett kline til med en konklusjon om at asker folk ikke er helt normale mennesker, uten unntak..*smiler lurt med et frekt glimt i øyet*

;) ;)

Hrmf... nesten så jeg blir morsk her unge dame...:)

Neida, du har nok rett. Mange av oss er ikke helt stabile, og det er nok ikke uten grunn at jeg har ca 5 minutters bil-tur til psykiatriske sykehys, uansett hvilken rettning jeg kjører, så noe er det definitivt i dine ord.

Men jeg er veldig hyggelig og grei til tross for denne psykiske ubalansen, i tillegg til at jeg i følge oralinnlegget mitt gir himmelsk oralsex! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hrmf... nesten så jeg blir morsk her unge dame...:)

Neida, du har nok rett. Mange av oss er ikke helt stabile, og det er nok ikke uten grunn at jeg har ca 5 minutters bil-tur til psykiatriske sykehys, uansett hvilken rettning jeg kjører, så noe er det definitivt i dine ord.

Men jeg er veldig hyggelig og grei til tross for denne psykiske ubalansen, i tillegg til at jeg i følge oralinnlegget mitt gir himmelsk oralsex! :)

Ja, du er vel et av de få unntakene;)

Neida, ikke noe galt med askerfolk!..og ihvertfall ikke med de som er hyggelige og greie og som i tillegg gir himmelsk oralsex...nei det er vel nærmest perfekt, og det er ikke galt nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er vel et av de få unntakene;)

Neida, ikke noe galt med askerfolk!..og ihvertfall ikke med de som er hyggelige og greie og som i tillegg gir himmelsk oralsex...nei det er vel nærmest perfekt, og det er ikke galt nei;)

Det er godt å høre, og dere Oslofolk er ikke så ille dere heller :)

Nå tror snart folk vil flørter her :)

Nå skal jeg sette meg godt godt til rette i en stol, med en stor porsjon vaniljeis med smil-saus (det er faktisk godt!) og se på Hannibal på DVD, men først må jeg få ut noe rusk av øyet..!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var faktisk enda smartere... Der er jo i tillegg damene jævla gunstige + at du blir kjendis...

Du blir trossalt kjent som han som var "utro" med et dusin kvinner på noen uker :)

Nybegynner!

Siden dama også er med på dette 'spillet', så kan du jo bare si at du hadde hørt rykter om at hun også hadde vært utro, og dermed trengte trøst osv. Senere kan du si at du ble framstilt -helt- feil av media, ergo; du føler deg som et offer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...