Gå til innhold

Swingers


Gjest tubb

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Det er godt å høre, og dere Oslofolk er ikke så ille dere heller :)

Nå tror snart folk vil flørter her :)

Nå skal jeg sette meg godt godt til rette i en stol, med en stor porsjon vaniljeis med smil-saus (det er faktisk godt!) og se på Hannibal på DVD, men først må jeg få ut noe rusk av øyet..!

:)

Å så deilig da, du koser deg mye du:) Og forresten så er det sant at smilsaus er nam nam!

At folk tror vi flørter tror jeg nok ikke er noe nytt kjære deg, selv om jeg ikke kan fatte og forstå hvor de har det fra altså...;) Neida, kos deg med film og is!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    23

  • Tanya1365380060

    17

  • melankolsk

    2

  • tigertrollet

    2

Mest aktive i denne tråden

Å så deilig da, du koser deg mye du:) Og forresten så er det sant at smilsaus er nam nam!

At folk tror vi flørter tror jeg nok ikke er noe nytt kjære deg, selv om jeg ikke kan fatte og forstå hvor de har det fra altså...;) Neida, kos deg med film og is!:)

Det er meget behagelig å kose seg i ny og ne, selv om det bare er med en film, iskald cola og litt vaniljeis med smil saus :)

Ja, flørting er jo bare sunt så det gjør selvsagt ikke noe om folk er av den oppfatningen :)

Mmmm i morgen har jeg helt fri, skal slappe av og.. eh.. flaut.. benytte noen timer til å lære meg å knyte slips skikkelig så jeg slipper å knote med det før bryllupet på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybegynner!

Siden dama også er med på dette 'spillet', så kan du jo bare si at du hadde hørt rykter om at hun også hadde vært utro, og dermed trengte trøst osv. Senere kan du si at du ble framstilt -helt- feil av media, ergo; du føler deg som et offer! ;)

Du har selvsagt rett, vis som du tydligvis er, og kjører man dette "offer trikset" langt nok så kan man ratt enda opp med erstatning også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget behagelig å kose seg i ny og ne, selv om det bare er med en film, iskald cola og litt vaniljeis med smil saus :)

Ja, flørting er jo bare sunt så det gjør selvsagt ikke noe om folk er av den oppfatningen :)

Mmmm i morgen har jeg helt fri, skal slappe av og.. eh.. flaut.. benytte noen timer til å lære meg å knyte slips skikkelig så jeg slipper å knote med det før bryllupet på lørdag :)

Husk dobbel knute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det er meget behagelig å kose seg i ny og ne, selv om det bare er med en film, iskald cola og litt vaniljeis med smil saus :)

Ja, flørting er jo bare sunt så det gjør selvsagt ikke noe om folk er av den oppfatningen :)

Mmmm i morgen har jeg helt fri, skal slappe av og.. eh.. flaut.. benytte noen timer til å lære meg å knyte slips skikkelig så jeg slipper å knote med det før bryllupet på lørdag :)

Ingenting galt i å bruke noen timer til å perfeksjonere slipsknute teknikken din, tvert imot, det er ganske søtt til og med:) Så lykke til, du klarer det nok tilslutt!

Nå går jeg og legger meg litt tidlig for engang skyld, så godnatt og drøm søte drømmer når du endelig legger hodet på puten:) Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting galt i å bruke noen timer til å perfeksjonere slipsknute teknikken din, tvert imot, det er ganske søtt til og med:) Så lykke til, du klarer det nok tilslutt!

Nå går jeg og legger meg litt tidlig for engang skyld, så godnatt og drøm søte drømmer når du endelig legger hodet på puten:) Vi snakkes!

Jeg var så skremmendelite smart i stad at jeg tok meg en to timers blund her i ettermiddag, noe som resulterte i at jeg er skremmende våken på dette tidspunkt..

Men du får sove godt og drømme søtt, noe i hvertfall jeg skal når jeg legger meg! :)

Jupp, snæiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...