Gå til innhold

Ronan Keating, Bryan Adams *spyr snart*


nolte

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som ikke TÅLER de sleske fyrene der, med de sleske balladene?

Jeg liker også ballader, men da skal både låt og artist være troverdig! Det er ikke de, aller minst Adams!

De to ovennevnte vrir stemmene sine til noe forbannet sleipt svineri, som både er latterlig og irriterende!

Takk for oppmerksomheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, jeg er SÅ enig. Jeg har aldri skjønt hvordan en "tannløs" person som Bryan Adams i det hele tatt har blitt artist.

Og han Ronan keating? *stikker fingeren i halsen* Hjælp for ei blære........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, du må da være enig i at Summer Of '69 er en ok partylåt?

Med nesten hvilken som helst annen artist...ja... men den låta er da heller ingen typisk ballade, av den type dissa svina vanligvis vrir av seg...

Takke meg heller Whitney Houstons flotte ballader, de har ihvertfall et snev av troverdighet de, både i vokal framføring og rent musikalsk og tekstmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nesten hvilken som helst annen artist...ja... men den låta er da heller ingen typisk ballade, av den type dissa svina vanligvis vrir av seg...

Takke meg heller Whitney Houstons flotte ballader, de har ihvertfall et snev av troverdighet de, både i vokal framføring og rent musikalsk og tekstmessig.

De beste balladene er det heavyrock-gruppene som står for. Metallica og Guns 'n roses er glimrende eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi starte kronerulling til skotpremie? Eg legg i ein hundrings... .

Jeg legger i to hundringser hvis vi kan ta Britney også når vi nå først holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keating er jo bare nudelig og BA er ikke så verst han heller, selv om utseendet ikke er noe å skryte av.

Jeg ser derimot at tonie nevner Britney lenger ned og henne kan jeg godt legge inn noen kroner på å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger i to hundringser hvis vi kan ta Britney også når vi nå først holder på.

Det blir dyrare. Tryggleiksopplegget rundt Britney er verre å trenge gjennom. Vi må ha meir pengar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balooba

Du er blitt voksen! :o)

Hilsen også-passert-fjortis-alderen

Haha! Vi godt voksne damer sikler da skikkelig på Ronan Keating, rettelig en nussebass. Bryan Adams er nå litt skjønn han også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nesten hvilken som helst annen artist...ja... men den låta er da heller ingen typisk ballade, av den type dissa svina vanligvis vrir av seg...

Takke meg heller Whitney Houstons flotte ballader, de har ihvertfall et snev av troverdighet de, både i vokal framføring og rent musikalsk og tekstmessig.

Urk!

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste balladene er det heavyrock-gruppene som står for. Metallica og Guns 'n roses er glimrende eksempler.

Nei, nei og atter nei.

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dyrare. Tryggleiksopplegget rundt Britney er verre å trenge gjennom. Vi må ha meir pengar!

Faen. Jeg skal høre med min kjære gamle onkel Ebeneezer, men jeg tviler på at han blir med. Han er en hund etter unge blondiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Vi godt voksne damer sikler da skikkelig på Ronan Keating, rettelig en nussebass. Bryan Adams er nå litt skjønn han også....

Ja, værsågod.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...