Gå til innhold

Ny her


Gjest Lisss

Anbefalte innlegg

Hei

Er nå endelig i systemet og skal i første ommgamg bare prøve hormonsprøyter for å få i gang eggløsning altså ikke ordinær IVF. Noen som har prøv det samme og lykkes. Forstod på legen som jeg pratet med i dag at jeg kom til å få reisen til sykehuset dekt men ikke hormonene som trenges. Vet dere om dette er korrekt?

Syns det hørtes så rart ut. Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Og velkommen til et supert forum (c;

Reisen for du dekket ja men vedr. medisinutgifter så får du refundert alt over kr. 15.000,-.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisss!

Jeg har pcos, og jeg har prøvd med hormonsprøyter for å få igang eggløsning. Jeg brukte Gonal F, mellom 37,5 og 150ie.

For meg fungerte det vel _for_ bra, jeg gjorde det to ganger og produserte henholdsvis 7 og 5 egg. Begge gangene ble det avbrutt pga risiko for flerlingesvangerskap dersom det ble befruktning.

Det som derimot har fungert, er laparoskopi med brenning på eggstokkene. Etter den har jeg hatt regelmessig syklus med påvist eggløsning. Har ikke blitt gravid enda da, men har hvertfall eggløsning!

Lykke til med prosjektet ditt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lisss

Jeg kan nok ikke hjelpe deg med ditt spørsmål, men vil bare si velkommen hit og ønske det riktig lykke til. :o)

Hilsen

Koselig å bli ønsket velkommen av så mange.Får håpe vi lykkes alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...