Gå til innhold

smittende fotballentusiasme


rimmel

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Har noen av dere merket økende fotballinteresse når hannkjønn i husstanden sitter og ser? Før brydde jeg meg null og niks, men med tiden har iveren bare blitt større. Liverpool er laget "vårt", så nå gleder vi oss bare til søndagens kamp ( har du et favorittlag?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har alltid greidd å omvenda sambuarane mine til minimum moderat fotballinteresserte jenter. Det er berre snakk om å sitja lenge nok til ein skjønar kva det er som er så bra med fotball!

Eg har nok likevel ei utfordring med ho eg bur saman med i dag! :-)

Men det er verdt det. Eg seier som Jo Nesbø: Det er to ting ein treng å vita noko om for å skjøna verda: Religion og fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Her i huset er det jeg som er mest fotball intrisert,ser ikke så mye på det men får med meg mye resultater.

Gleder meg veldig til å se hvordan det vil gå med nyopprykkede west b. i england da!

Ellers så vil jeg nok prøve å få med meg kampene til Rosenborg i C.L utover høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har alltid greidd å omvenda sambuarane mine til minimum moderat fotballinteresserte jenter. Det er berre snakk om å sitja lenge nok til ein skjønar kva det er som er så bra med fotball!

Eg har nok likevel ei utfordring med ho eg bur saman med i dag! :-)

Men det er verdt det. Eg seier som Jo Nesbø: Det er to ting ein treng å vita noko om for å skjøna verda: Religion og fotball.

Hah! *forberedt*

Jeg lar meg ikke omvende... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg som verken brydde meg om fotball eller dart er blitt helfrelst etter mannen min "omvendte" meg!

Nå tipper jeg på Oddsen hver dag , lagene er Viking og Man.U. (mannen min sitt er da Liverpool).

Og så er jeg med i NM og reiser på dartsturneringer flere x i året.

Så ting er smittsomme gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! *forberedt*

Jeg lar meg ikke omvende... :-P

We'll see, we'll see... Muahahahahaaaa! No er det Champions League og snart EM-kvalik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We'll see, we'll see... Muahahahahaaaa! No er det Champions League og snart EM-kvalik!

*rømmer*

Jeg må bare få si... at... jeg kunne navnene på ALLE topplagene i England og hvilken by de hørte hjemme i på rams en gang! Pluss navnene på de fleste spillerne på eksens favorittlag. Gjett om jeg ble drillet! Og gjett om det LIKEVEL (og ikke minst i alle fall da) interesserte meg midt på ryggen!?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We'll see, we'll see... Muahahahahaaaa! No er det Champions League og snart EM-kvalik!

Og hvordan tror du det går?

Tror du RBK klarer å kvalifisere seg?

Og enda viktigere, tror du vi klarer å kare oss til EM denne gangen også?

Jeg tviler veldig på begge deler, i hvertfall når det gjelder EM-kvaliken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Og hvordan tror du det går?

Tror du RBK klarer å kvalifisere seg?

Og enda viktigere, tror du vi klarer å kare oss til EM denne gangen også?

Jeg tviler veldig på begge deler, i hvertfall når det gjelder EM-kvaliken...

Har du ikke fått med deg Eggens optimisme i VG i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg Eggens optimisme i VG i dag da?

Tja.... Brøndby er jo for øvrig en ting, men de har hardere kamper i vente.

Jeg tror for øvrig at Brøndby vinner denne kampen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan tror du det går?

Tror du RBK klarer å kvalifisere seg?

Og enda viktigere, tror du vi klarer å kare oss til EM denne gangen også?

Jeg tviler veldig på begge deler, i hvertfall når det gjelder EM-kvaliken...

Norsk fotball er ikkje som det var for 4 år sidan nei, men det er i grunnen ingenting i vegen for at det ikkje kan bli sånn igjen. Kast ut Semb og putt inn ein utanlandsk trener med baller (fotballer? :-) så er det sjanser for å utvikla eit nytt godt norsk landslag. Talent er det jo nok av. Men det kan vel spøke for denne EM-kvaliken ja. Eg satsar i alle fall på at ballen er skikkeleg rund - og rund nok til norsk fordel. Kvaliken og sjølve EM blir meir morosamt då.

RBK kjem vel kanskje til å gjera det midt på treet. Har grei sjanse til å koma vidare, men blir nok stoppa. Dei greier neppe hevda seg slik dei gjorde for nokre år sidan. Gøy er det åkkesom...

PS: Kva pokker er det dei tenkjer på når dei hentar inn Grodås på landslaget igjen? Er han sååå flink til å suge pikken til Thorstvedt og Semb at dei berre MÅ ha han inn igjen??? Noko anna kan det jo ikkje vera, og det er ikkje akkurat noko sunnhetsteikn på tilstanden til landslaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norsk fotball er ikkje som det var for 4 år sidan nei, men det er i grunnen ingenting i vegen for at det ikkje kan bli sånn igjen. Kast ut Semb og putt inn ein utanlandsk trener med baller (fotballer? :-) så er det sjanser for å utvikla eit nytt godt norsk landslag. Talent er det jo nok av. Men det kan vel spøke for denne EM-kvaliken ja. Eg satsar i alle fall på at ballen er skikkeleg rund - og rund nok til norsk fordel. Kvaliken og sjølve EM blir meir morosamt då.

RBK kjem vel kanskje til å gjera det midt på treet. Har grei sjanse til å koma vidare, men blir nok stoppa. Dei greier neppe hevda seg slik dei gjorde for nokre år sidan. Gøy er det åkkesom...

PS: Kva pokker er det dei tenkjer på når dei hentar inn Grodås på landslaget igjen? Er han sååå flink til å suge pikken til Thorstvedt og Semb at dei berre MÅ ha han inn igjen??? Noko anna kan det jo ikkje vera, og det er ikkje akkurat noko sunnhetsteikn på tilstanden til landslaget...

Helt enig med deg når det gjelder Semb. Han burde vært kastet for lenge siden.

Det er noe feil når landslaget vårt taper mot elendige lag, og vi har tjukt av spillere som ruler på de største lagene i Europa, så talent er det utvilsomt nok av, ja.

Det er trenersiden det er noe feil med.

Jeg aner ikke hvorfor de drar Grodås inn på landslaget igjen, istedet for å satste på noen unge talenter.

De trenger man trossalt ikke å gå lenger enn til diverse lag i eliteserien for å finne.

Men det er nå denne Semb igjen, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Tja.... Brøndby er jo for øvrig en ting, men de har hardere kamper i vente.

Jeg tror for øvrig at Brøndby vinner denne kampen! :)

Jeg sier det samme i dag som i går...2-1 til RBK.

Jeg skal jo faktisk på kino i kveld, så jeg får ikke sett kampen heller...

Regner med vi møtes i de sene timer i kveld alikavell,så får vi se hvem som kan mobbe hvem!!

HEIA RBK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det samme i dag som i går...2-1 til RBK.

Jeg skal jo faktisk på kino i kveld, så jeg får ikke sett kampen heller...

Regner med vi møtes i de sene timer i kveld alikavell,så får vi se hvem som kan mobbe hvem!!

HEIA RBK!!!

Meg møter du ikke i de sene timer i dag, da jeg skal på jobb ekstremt tidlig i morgen, så på meg blir det en tidlig kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Helt enig med deg når det gjelder Semb. Han burde vært kastet for lenge siden.

Det er noe feil når landslaget vårt taper mot elendige lag, og vi har tjukt av spillere som ruler på de største lagene i Europa, så talent er det utvilsomt nok av, ja.

Det er trenersiden det er noe feil med.

Jeg aner ikke hvorfor de drar Grodås inn på landslaget igjen, istedet for å satste på noen unge talenter.

De trenger man trossalt ikke å gå lenger enn til diverse lag i eliteserien for å finne.

Men det er nå denne Semb igjen, da...

Kan nesten virke som de ikke har hjerte til å hive ut gammel karan..Akkurat som med RBK det!

De må satse MYE mere på unge potensielle spillere i Norge..Så kanskje det er håp for dem å få litt utvikling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Meg møter du ikke i de sene timer i dag, da jeg skal på jobb ekstremt tidlig i morgen, så på meg blir det en tidlig kveld! :)

Ja ja morgen tidlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...