Gå til innhold

Fly Haugesund - Oslo - Trondheim


favn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spiller vel ingen rolle, navnet på den reisende kan jo endres!

Er du sikker? Dette er ikke en fullprisbillett, men en rabattert reise for kr. 1600 t/r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker? Dette er ikke en fullprisbillett, men en rabattert reise for kr. 1600 t/r.

Navnet kan ikke endres =(

Og dersom en annen jente enn deg velger å reise på din billett er det dokumentforfalsk, som blir anmeldt om det oppdages. Etter 11 sep skjer det jo fremdeles id-sjekk på flyene.

Og i aller verste scenario - skulle flyet styrte kommer ditt navn på listene, og den som evt reiser i ditt navn får ikke en spøtt fra flyselskapet. Men det skjer jo ikke...det er bare skrekkeksempelet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet kan ikke endres =(

Og dersom en annen jente enn deg velger å reise på din billett er det dokumentforfalsk, som blir anmeldt om det oppdages. Etter 11 sep skjer det jo fremdeles id-sjekk på flyene.

Og i aller verste scenario - skulle flyet styrte kommer ditt navn på listene, og den som evt reiser i ditt navn får ikke en spøtt fra flyselskapet. Men det skjer jo ikke...det er bare skrekkeksempelet =)

Vet du dette helt sikkert? Er det ikke mulig å endre navnet? Kanskje jeg skulle sjekke med SAS...

Ergerlig å ha en retur jeg ikke skal benytte - samtidig som den gode gjerningen uteblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du dette helt sikkert? Er det ikke mulig å endre navnet? Kanskje jeg skulle sjekke med SAS...

Ergerlig å ha en retur jeg ikke skal benytte - samtidig som den gode gjerningen uteblir.

Jeg skjønner deg godt, det virker litt ergelig. Det du evt kan få tilbake er flyskatten for returen.

Jeg jobber forresten i Braathens, med billetter, så dette kan jeg alt om =)

(Vi booker jo både SK og BU nå )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, det virker litt ergelig. Det du evt kan få tilbake er flyskatten for returen.

Jeg jobber forresten i Braathens, med billetter, så dette kan jeg alt om =)

(Vi booker jo både SK og BU nå )

Aha - ekspert med andre ord. Ja, da tar jeg det du sier for gitt.

Flyskatt for retur på en billett til kr. 1600 kan vel ikke utgjøre stort? Hvordan går jeg fram for å få grafset til meg disse pengene?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha - ekspert med andre ord. Ja, da tar jeg det du sier for gitt.

Flyskatt for retur på en billett til kr. 1600 kan vel ikke utgjøre stort? Hvordan går jeg fram for å få grafset til meg disse pengene?

:)

Flyskatten er vel på rundt 82.- + ca 70.- for returen tenker jeg. Kan inkasseres på nærmeste billettkontor ved innlevering av billett. Du burde forøvrig avbestille returen din så snart du er HELT sikker på at du ikke skal benytte deg av den. De du snakker med på SAS når du avbestiller kan si eksakt hvor du skal henvende deg for å få tilbake tax'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyskatten er vel på rundt 82.- + ca 70.- for returen tenker jeg. Kan inkasseres på nærmeste billettkontor ved innlevering av billett. Du burde forøvrig avbestille returen din så snart du er HELT sikker på at du ikke skal benytte deg av den. De du snakker med på SAS når du avbestiller kan si eksakt hvor du skal henvende deg for å få tilbake tax'ene.

Tusen takk for imøtekommende hjelp :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...