Gå til innhold

hormonforstyrrelser


liana

Anbefalte innlegg

Etter tredje fødsel i -98 har jeg (37 år)i perioder vært ille plaget av tretthet, veldig lite energi, mye vann i kroppen og spesielt i beina. Hodepine. Hormonprøver viste lite østrogen og for mye testoteron for et år siden. Pga mistanke om en mikroemboli for 4 år siden kunne jeg ikke østrogenbeh. (Diett og trening, ned i vekt ble "foreskrevet")Nå var siste prøvene OK, men jeg føler meg ikke helt bra! Bedre allmentilstand, men mye vann i kroppen fremdeles. Veldig plagsomt!Det må være noe galt!Enkelte dager får jeg ikke på meg skoene! Hva råder du meg til å gjøre? Føler at legen ikke tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror ikke dette har noe med oestrogen aa gjoere. Kanskje for lavt stoffskifte? Snakk med din lege om det.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...