Gå til innhold

Kondom!!


cemi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gjør det ikke, men med 2 tette eggledere er det ingen som klarer å lure seg gjennom (kontrastvesken klarte det ikke, selv om de presset på som "gale")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi gjør heller ikke det. Når vi ikke har klart det på egenhånd og må ha hjelp via ICSI er sjansen så liten.

Sexlysten er heller ikke på topp her under forsøk.

Mannen skal heller ikke ha hatt sædtømming de 4 siste dagene før egguttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei

vi har brukt kondom opp til jeg begynner på meds.

men etter d er d så som så med lysten for min del...

det er sant at de anbefaler det..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom? Ka e det for någe? :o))

Nei har aldri brukt, og jeg forstår vel heller ikke helt vitsen. Har aldri fått beskjed om det heller.

Når er det forresten du skal i gang cemi? Jeg følger jo mer og mer spent med nå da. :o))

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom? Ka e det for någe? :o))

Nei har aldri brukt, og jeg forstår vel heller ikke helt vitsen. Har aldri fått beskjed om det heller.

Når er det forresten du skal i gang cemi? Jeg følger jo mer og mer spent med nå da. :o))

Hilsen

Jeg har spraystart på søndag.

Endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...