Gå til innhold

Hvor lenge?


Gjest Ebba

Anbefalte innlegg

Er bare nysjerring på hvor lang tid sexen dres tar?

Og hva er rekorden?

Nå er det jo viktig at å huske på at det leeeeeenge ikke nødvendigvis er det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm alt fra veldig kort tid til en hel natt og dagen derpå.

Kanskje det var du som skrev inne på Seksualitet under nicket Casanova? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var du som skrev inne på Seksualitet under nicket Casanova? :-)

Hehe, jeg husker Casanova, ja.. Pikenes Jens!

Neida, det var nok ikke meg, og jeg mente heller ikke at jeg kan holde ut en hel natt, men jenta spurte hvor lenge sexen varte, ikke hvor lenge man holdt før hver enkelt utløsning.

Sex kan man ha så lenge man orker, og det heter jo sex helt uavhengig av hvor mange ganger man kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ebba

Selvfølgelig er det ikke nødvendigvis deilig fordi det varer lenge,det viktige er jo hva man gjør på den tiden.

Jeg kan fint holde på hele natten, utholdenhetsteknikker gjør også sitt til at samleiedelen kan vare velidg lenge.Skal man snakke om noen personlig rekord så må det bli at daværende partner fikk 7 orgasmer på ettpar timer.Men god sex handler jo ikke om rekorder men hva godt man klarer å gjøre for partneren på den tiden man holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...