Gå til innhold

Funker et forhold uten GOD sex???


Gjest LillePernillemor

Anbefalte innlegg

Gjest LillePernillemor

Etter mye om og men, er jeg i ferd med å ta tilbake min tidligere samboende, og far til min lille sønn. Vi ble unge foreldre, og jeg dro fra ham for et år siden, og har da hatt en del nye kjærester, ONS, og roting frem og tilbake.

Så er jeg vel kommet til et punkt, KANSKJE; at jeg ønsker å gi sønnen vår et stabilt hjem, og et varig forhold, og jeg er jo veldig glad i min x, da.

MEN, på dette året har jeg hatt de utroligste sexpartnere (Ikke såå mange, men noen korte, deilige forhold her og der.) og opplev orgasmer under selve sexen regelmessig, og hatt det såå deilig.

Nå, sammen med min sønns far igjen, ser jeg jo det.... han har ikke akkurat sååå stor, heller kanskje under gjennomsnittet, han holder ikke mer enn 5 minutter, og jeg klarer heller ikke få orgasme.

Klart jeg da savner det frie, ville, deilige liv???

men er jeg egoistisk? Kan man leve et liv med "dårlig" sex??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lillepernillemor...

et forhold funker uten sex, selv om god sex er med på å gjøre dere enda mer glad i hverandre. Men det er da heller ikke meningen at du skal få orgasme av bare den lille penisen hans. Ved stimulering av klitoris samtidig får man best orgasme. Eller hvis han slikker deg!!! Han vil vel gjøre alt for deg?? Hvis ikke, da er han kanskje ikke glad i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner dilemmaet ditt. for meg funker ikke et forhold uten den fysiske kjærligheten,

og gjensidig tilfredsstillelse er noe av det beste man kan ha sammen. jeg synes rett og slett et forhold er mindre verdt om ikke begge har utbytte av det seksuelle.

men det er min mening. andre kan ha det annerledes, selvfølgelig.

kanskje du kan lære eksen din et og annet? hvis forholdet er til å satse på har dere sikkert åpenhet og kan snakke om sex også.

lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Størrelsen er det lite å gjøre med (og den burde ha mindre betydning), men varigheten skulle da ikke være så vanskelig å gjøre noe med? Hva med å snakke ordentlig sammen om dette før du tar den endelige beslutning (hans reaksjon på en slik samtale burde fortelle deg om det er håp om bedring).

Hvis det ikke er håp om bedring tviler jeg på om forholdet vil vare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Uansett hvor mye du prøver, så tror jeg forholdet deres er dødsdømt.... høres kanskje litt dramatisk ut, men jeg tror ikke det er verd det å prøve på nytt igjen, bare for å finne ut at det ikke fungerer likevel (du kommer til å ergre deg over det hver gang dere har sex) og når dere da splittes igjen, så kommer det sikkert til å være enda bitrere enn det er nå. Det er bedre for barnet ditt at du selv er tilfreds, for da smitter det over på ungen. Sørg for å holde GOD kontakt med barnefaren... så gjør det ikke noe at barnet ditt vokser opp uten far i huset. Det er så mange som har gjort det før. Det viktige er at dere er gode venner. Og et forsøk til ender kanskje bare med krangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kumpekjekken

alt kommer vel an på dine behov. hvis du klare å endre innstilling til sex eller klarer å tilfredsstille deg på andre måter sammen med han (vibratorer etc.) så bør det vel funke kanskje...

samme hvem du finner, så kommer han uansett til å ha en eller annen feil... kanskje du var heldig med x-en din?

finner du deg en som er utrolig god i senga, så er det ikke sikkert du får beholde han, fordi han har sikkert flydd rundt med hundreogørti damer før..

hva har en sånn å tape med å miste ei til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gitt at god sex kommer av seg selv. Dette kan kreve jobbing fra begges side. Hvis du tror at forholdet ellers har livet rett, så gi ikke opp før dere har forsøkt å jobbe dere igjennom problemet. Det finnes mye god litteratur om emnet og hvis du får med gubben, så sett dere på venteliste til sexolog.

Man kan da ikke gi opp ved første korsvei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Nei, du er nok ikke egoistisk. Du har fått smaken på detsøte liv, god rømmer om det i ditt forhold til barnets far, hvor du dessverre ikke har det så bra. Dere bør kanskje prøve å få hjelp, ellers er jeg redd for at forholdet går i stykker.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er ikke gitt at god sex kommer av seg selv. Dette kan kreve jobbing fra begges side. Hvis du tror at forholdet ellers har livet rett, så gi ikke opp før dere har forsøkt å jobbe dere igjennom problemet. Det finnes mye god litteratur om emnet og hvis du får med gubben, så sett dere på venteliste til sexolog.

Man kan da ikke gi opp ved første korsvei?

Det er riktig, men vær også klar over at det er med seksualitet som med musikalitet. Noen er muskalske, andre ikke. Noen har den erotiske sansen i seg, de er lidenskapelige sansenytere, mens andre ikke kjenner seg igjen på denne arenaen.

Noe kan vi lære, men jeg tror at temperamenter og personligheter spiller en viktig rolle her. Ideelt blir det når begge matcher til hverandre. De tskjer dessverre alt for sjeldent.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernillemor

Hmm. Uansett hvor mye du prøver, så tror jeg forholdet deres er dødsdømt.... høres kanskje litt dramatisk ut, men jeg tror ikke det er verd det å prøve på nytt igjen, bare for å finne ut at det ikke fungerer likevel (du kommer til å ergre deg over det hver gang dere har sex) og når dere da splittes igjen, så kommer det sikkert til å være enda bitrere enn det er nå. Det er bedre for barnet ditt at du selv er tilfreds, for da smitter det over på ungen. Sørg for å holde GOD kontakt med barnefaren... så gjør det ikke noe at barnet ditt vokser opp uten far i huset. Det er så mange som har gjort det før. Det viktige er at dere er gode venner. Og et forsøk til ender kanskje bare med krangel?

Jeg blir ganske skuffet når du sier at vårt forhold er dødsdømt. Vi har hatt flere år bak oss, vi har et barn, og vi har hatt et trygt og godt forhold. Det ble slutt fordi jeg kjedet meg, aldri hadde hatt andre kjærester enn ham, og jeg søkte spenning. Jeg fartet da rundt, og opplevde FANTASTISK sex, ikke minst fordi andre menn har hatt større penis enn min sønns far, samt holder lengre. MEN hele tiden har jeg savnet min x, savnet det trygge gode livet vi hadde. Han er snill og jeg elsker ham jo.

Men kan sex spille så stor rolle at jeg bør reise fra ham bare fordi han holder for kort, og har for liten penis, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernillemor

Størrelsen er det lite å gjøre med (og den burde ha mindre betydning), men varigheten skulle da ikke være så vanskelig å gjøre noe med? Hva med å snakke ordentlig sammen om dette før du tar den endelige beslutning (hans reaksjon på en slik samtale burde fortelle deg om det er håp om bedring).

Hvis det ikke er håp om bedring tviler jeg på om forholdet vil vare...

Er glad for svar, du gir ofte fine svar...:)

Vel, vi har snakket sammen. Og vi har flere år bak oss, et hjem og et barn, og vi har alltid hatt det trygt og fint. Det er bare det at jeg har opplevd så mye bedre sex med andre, fordi min x ikke holder så lenge, og ikke har så særlig stor penis. Men foruten det har det meste fungert bra, og han elsker meg fryktelig, og vil gjøre alt for at jeg skal ha det bra....

Det er dette med sexen da... mon tro hvor mye det vil bety i lengden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernillemor

Hei lillepernillemor...

et forhold funker uten sex, selv om god sex er med på å gjøre dere enda mer glad i hverandre. Men det er da heller ikke meningen at du skal få orgasme av bare den lille penisen hans. Ved stimulering av klitoris samtidig får man best orgasme. Eller hvis han slikker deg!!! Han vil vel gjøre alt for deg?? Hvis ikke, da er han kanskje ikke glad i deg?

Han er veldig oppfinsom og medgjørlig, han står på alt han kan for at jeg skal ha det bra. Slikking også, selvfølgelig. Vi har vært sammen i flere år forut, og han gjør alt tenkelig som jeg ønsker... jeg bare ergrer meg over størrelsen og den korte varigheten, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg blir ganske skuffet når du sier at vårt forhold er dødsdømt. Vi har hatt flere år bak oss, vi har et barn, og vi har hatt et trygt og godt forhold. Det ble slutt fordi jeg kjedet meg, aldri hadde hatt andre kjærester enn ham, og jeg søkte spenning. Jeg fartet da rundt, og opplevde FANTASTISK sex, ikke minst fordi andre menn har hatt større penis enn min sønns far, samt holder lengre. MEN hele tiden har jeg savnet min x, savnet det trygge gode livet vi hadde. Han er snill og jeg elsker ham jo.

Men kan sex spille så stor rolle at jeg bør reise fra ham bare fordi han holder for kort, og har for liten penis, mener du?

Dette er et meget vanskelig spørsmål å svare på. Det er en avgjørelse du selv må ta. Det ville være dumt av meg å råde deg til det ene eller andre hva angår om du skal droppe han.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Er glad for svar, du gir ofte fine svar...:)

Vel, vi har snakket sammen. Og vi har flere år bak oss, et hjem og et barn, og vi har alltid hatt det trygt og fint. Det er bare det at jeg har opplevd så mye bedre sex med andre, fordi min x ikke holder så lenge, og ikke har så særlig stor penis. Men foruten det har det meste fungert bra, og han elsker meg fryktelig, og vil gjøre alt for at jeg skal ha det bra....

Det er dette med sexen da... mon tro hvor mye det vil bety i lengden...?

Ettersom du stiller krav og forventninger tyder det på at sex betyr mye for deg. Han sliter nok med et skjørt selvbilde, ettersom han ikke fungerer godt sammen med deg, vel vitende om at du har hatt mye bedre elskere før. Det er nok til å ta peppen fra ham, stakkars gutt. Hva skal han stille opp med, både liten penis og at det går fort for ham.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...