Gå til innhold

Har noen siste "Her og Nå"?


Gjest Jill

Anbefalte innlegg

Der skal være et bilde av en kvinnelig kjendis(vet ikke hvem), som har oppsatt håret, med fletter, og grønne striper. Tror det skal være i nr 32, Er det noen som har det liggende, og kan fortelle meg hvem det var? Hvis jeg bare får vite det, kan jeg lete på internett og finne bilder der. Det kan jeg altså ikke nå, før jeg vet hvem det er :)

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjetter vil jeg altså for jeg har selvfølgelig ikke Her & NÅ. Jeg leser ikke sånt møl, men mine synske evner sier meg Christina Aguilera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter vil jeg altså for jeg har selvfølgelig ikke Her & NÅ. Jeg leser ikke sånt møl, men mine synske evner sier meg Christina Aguilera

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste det i går, og det eneste jeg irriterte meg over var at de hadde trykket forrige ukes tv-program i det! *GRRRRRRR!*

HÆ? Er du sikker?

* setter husets TV-slaver på saken *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? Er du sikker?

* setter husets TV-slaver på saken *

Ja, i alle fall så er den filmen på TVNorge nå på lørdag, den samme som jeg så lørdag som var...."Hvor er mine barn?"

men inegn får meg til å kjøpe Se og Hør for det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i alle fall så er den filmen på TVNorge nå på lørdag, den samme som jeg så lørdag som var...."Hvor er mine barn?"

men inegn får meg til å kjøpe Se og Hør for det! :-)

Nei, her i huset er også "Her & Nå" et kompromiss (mellom nesten-tenåringens ønske om "Se & Hør" og mitt nei til å støtte denslags trykksaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...