Gå til innhold

Plutselig fått mye utflod! Dr. Moen!!!


Gjest Hjelp!

Anbefalte innlegg

Plutselig har jeg fått veldig mye utflod. Det kommer et par ganger om dagen, og det er såpass mye at jeg kan nesten kjenne at det "renner" og må bruke truseinlegg hele tiden. Den har ikke noen spes. lutk eller farge, kanskje litt tykk. Er ellers ikke plaget med noe kløe, svie el. lignende bortsett fra at dette er veldig plagsomt, og jeg har ikke vært plaget av dette før.

Kan jeg ha fått noe infeksjon? Bør jeg gå til legen og få undersøkt dette? Bruker p-pillen microgynon, men dette har jeg nå gjort i nærmere 5 år, så jeg tror neppe det skylldes det. Tokk her om dagen Canesten for jeg trodde kanskje jeg hadde fått soppinfeksjon, men det har ikke hjulpet.

Noen som vet? Mette Moen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...