Gå til innhold

Ting som tyder på at Trondheim egentlig er Utlandet:


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

1) På doene på utesteder og kafeer har de sånn tynt dopapir som er delt opp i bittesmå ark. Sånn som i Syden.

2) Syklistene kjører midt på alle fortau og blir sure på DEG om de kjører rett på deg bakfra. Det minner om Paris.

3) Man kan ikke regne med at bilene stanser på rødt lys. Minner om Italia.

4) "Grønn mann" på trafikkovergangene varer i 15 sekunder for kort, sånn at man alltid må løpe over på slutten. Minner om Sverige.

5) Folk smiler til deg på gaten og snakker ganske høyt. Minner ihvertfall ikke om Oslo.

6) Barna her danner gjenger allerede i 11-årsalderen og slenger slibrige kommentarer når man går forbi. Minner om USA.

7) Det finnes sikkert 50 brukt-/antikvitetsbutikker her. Minner om Wien, tror jeg det var..

8) Vannet her er veldig bløtt, sånn at det er vanskelig å bli helt tørr etter en dusj, og håret blir slimete som alger i saltvann. Sånn som det var i Thailand.

Det er ganske mange overbevisende momenter! Føler meg ganske hjemme her nå likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bor også i trondheim men kan ikke helt si jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen...

Kanskje du har bodd her for lenge? Det er mye eksotisk med Trondheim, ser du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...