Gå til innhold

Triste tanker i løpet av natten som var

Anbefalte innlegg

Gjest victoria80

I natt satt jeg og mamma og pratet.Brodern er i syden i sommer også, og mamma fant fram bildene i skapet fra i fjor sommer som hun ville at vi skulle se på.

Husker i fra sommeren i fjor da kameraten til brodern forgrep seg på meg.Hadde nesten glemt det nå trodde jeg,men da vi så på bildene i natt, så dukket det forferdelige bilder opp i hodet mitt, og skyldfølelsen kom smygende på meg igjen.

Mamma gikk etter hvert ut på verandaen og jeg satt alene med bildene i fanget.Ble veldig deprimert og stille.Fikk også mange tårer i øynene mine og fikk en stor trang til å skade meg selv,men jeg klarte heldigvis å la være å ta i bruk kniven.

Har i ettertid(en stund siden nå) spurt han ut om hvorfor han gjorde det,men da sa han at han ikke husket hvorfor på grunn av at han var full og ga meg også en del av skylda. Kanskje han ikke ville huske det som skjedde.Uansett ba han meg om å glemme det og la være å tenke på det,men det er ikke så lett det.

Så ham i sommer da vi kjørte forbi ham og en annen kamerat.Gutten smilte og lo,og jeg fikk en ekkel følelse inne i meg.Lurer på om han så meg i bilen og om han tenkte noe i det hele tatt etter på.

Uff,dette her var et teit innlegg,men jeg håper at dere orker å lese dette.

Fortsetter under...

martine1365379969

Ekkelt når ein plutseleg husker alt.. men er kjempeglad for at du lot være å skada deg!! Turte du å snakka med mora di om d?? Kansje d kunne ha hjulpe deg?? Uansett kva som har skjedd er d like mykje broren din sin feil. Han er tross alt broren din!! Det er ikkje din feil!! Tenker på deg vet du!! Berre å senda mail!

Gjest victoria80

Ekkelt når ein plutseleg husker alt.. men er kjempeglad for at du lot være å skada deg!! Turte du å snakka med mora di om d?? Kansje d kunne ha hjulpe deg?? Uansett kva som har skjedd er d like mykje broren din sin feil. Han er tross alt broren din!! Det er ikkje din feil!! Tenker på deg vet du!! Berre å senda mail!

Vil bare si at det var kameraten til brodern min som forgrep seg på meg.Det er ikke brodern som gjorde det.

Ellers vil jeg si takk for innlegget jeg fikk av deg.Det satte jeg stor pris på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...