Gå til innhold

Forstørrede brystkjertler hos menn

Anbefalte innlegg

Gjest Musifer

Hei,

Jeg er en gutt på 18 år som sliter med litt for store brystkjertler. Dette gjør at brystvortene står noe ut, noe som er utrolig skjemmende for meg. Går det an å fikse på dette? Koster det mye? Har tenkt på å gjøre noe med dette i mange år, og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal gjøre noe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67744-forst%C3%B8rrede-brystkjertler-hos-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gutten21

Hei du!

Jeg kjenner godt til problematikken du beskriver, siden jeg selv har slitt i åresvis med samme problem. Først vil jeg anbefale deg å ta en titt på www.gynecomastia.org.

Problemet ditt er langt ifra uvanlig, og jeg synes du burde tenke godt igjennom om du virkelig vil ta en operasjon. Hvis det er noe du virkelig vil så ta kontakt med en plastisk kirurg for konsultasjon. Men jeg vil samtidig råde deg til å ta kontakt med din fastlege for en objektiv vurdering. Mange plastiske kirurger er jo tross alt kjent for å drive litt butikk. Kanskje er det ikke så mange andre enn deg selv som legger merke til komplekset ditt? Kanskje eventuelle arr vil være mer sjenerende for deg?

Uansett avgjørelse så vil jeg be deg tenke deg godt om.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...