Gå til innhold

Hvor overvektig er du?


Gjest Mrs.x

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at det er en overvekt av overvektige her på DOL. Uvisst av vilken grunn.

Selv veier jeg 100 kilo, fordelt på 163 cm. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke tilhenger av å opplyse høyde og vekt, men er nok 25-30 kg overvektig. Noe som jeg skal prøve å endre på iløpet av høsten! Har allerede begynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er du overvektig?

Nei ikke akkurat , men hun hadde inntrykk av at mange var overvektige , også stilte hun spørsmålet om hva med deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BMI på 25.5. Dvs. litt overvektig, og det var til og med før sommeren. Vekten er ikke noe stort problem for meg, selv om jeg kunne tenke meg å veie litt mindre!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er smellfeit....og akkurat det er litt trist, for da har jeg ikke draget på Shandy....*sukk*

Men jeg har en nusselig personlighet da.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er smellfeit....og akkurat det er litt trist, for da har jeg ikke draget på Shandy....*sukk*

Men jeg har en nusselig personlighet da.....!

Du er søt da:

"nusselig personlighet"

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun er meg med 15 kg for lite... :-(((

Ok - men i og med at trøtt og jeg burde hatt omkring 5 kilo mer (hver, ikke på deling), handler det bare om 10 små kilo... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI over 30 så ja, jeg er overvektig.

Grunn?

Tja, flere år med tvangsspising, inaktivitet, elendige vaner (dvs. etter at jeg ble "frisk" av spiseforstyrrelsen), brokk som hemmer endel, PCOS hjelper litt osv. osv.

Man kunne kanskje si at det er data'n sin skyld, men faktisk er det av folk jeg treffer på nettet jeg får oppmuntring og støtte fra.

Det hjelper også litt på sjenerthet og skam å oppdage at folk "ser deg" som du er bak fettet og gir uttrykk for at de liker deg. Da blir det litt lettere å komme seg ut blant folk og bevege seg.

Til uka begynner jeg på skolen og har planer om å gå hjem fra skolen så ofte jeg kan. :-)

Gruer meg mest av alt til å bli _sett_ der jeg puster og peser. Svett og illrød i trynet. Håper ingen ler åpenlyst, da. Det krever alt motet jeg kan oppdrive å gjøre det, nemlig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...