Gå til innhold

Det går til helvete


nolte

Anbefalte innlegg

Er redd at jobb og bilkjøring, gjør at alkoholforbruket mitt snart er en saga blott...

Trist, men jeg klarer ikke å bryte den onde sirkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen skam å være full!

Nei, forsåvidt..

Man har jo hørt om noen der drikkinga går ut over jobb og bilkjøring, for meg er det iferd med å bli motsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forsåvidt..

Man har jo hørt om noen der drikkinga går ut over jobb og bilkjøring, for meg er det iferd med å bli motsatt...

Det er selvsagt kjipt at det skal være sånn, og vi får bare håpe at du ikke har et yrke som innebærer mye kjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det MÅ du, eller så kommer Edrufanden og tar deg.....hvem det er?

Jo, nå skal du høre:

De fleste har merket han, de færreste har sett han: Edrufanden.

Dette er edrufandens fremgangsmåte:

Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen - og aner fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer,småpenger og 1\2 liter diesel.

Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i

småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din.

Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til å snakke Indre Surnadals-dialekt om morgenen.

Jeg har alltid visst at det ikke var min feil at det ble slik!

Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig ubekreftede rykter.

Så nolte, det er nok bare en løsning på problemet ditt....bytt jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅ du, eller så kommer Edrufanden og tar deg.....hvem det er?

Jo, nå skal du høre:

De fleste har merket han, de færreste har sett han: Edrufanden.

Dette er edrufandens fremgangsmåte:

Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen - og aner fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer,småpenger og 1\2 liter diesel.

Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i

småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din.

Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til å snakke Indre Surnadals-dialekt om morgenen.

Jeg har alltid visst at det ikke var min feil at det ble slik!

Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig ubekreftede rykter.

Så nolte, det er nok bare en løsning på problemet ditt....bytt jobb!

*LOL*

Uansett....jeg tror jeg vil slippe denne fanten for fullt innatt i livet mitt jeg.... savner'n... han var mye på besøk hos meg fram til på vårparten her, men nå har han bare vært på korte besøk, uten å gjøre jobben sin ordentlig...

Det opprinnelig budskapet mitt ble skrevet i frustrasjon over at det sitter masse ekle folk og koser seg rundt på uterestauranter om dagen, allerede fra i firetida... uten at jeg har mulighet til å joine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...