Gå til innhold

Hva synes menn om silikon pupper?


Gjest silikonberta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en formening om at dersom du har normale bryster så er det usjarmerende å ta det, men dersom du har store fysiske skavanker som resulterer i ereksjonsproblemer hos menn som se deg naken, så er det godtatt at du dytter inn litt saltvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en formening om at dersom du har normale bryster så er det usjarmerende å ta det, men dersom du har store fysiske skavanker som resulterer i ereksjonsproblemer hos menn som se deg naken, så er det godtatt at du dytter inn litt saltvann.

*nikker samtykkende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en formening om at dersom du har normale bryster så er det usjarmerende å ta det, men dersom du har store fysiske skavanker som resulterer i ereksjonsproblemer hos menn som se deg naken, så er det godtatt at du dytter inn litt saltvann.

Nå er jeg jente da , men :

Selv la jeg inn silikon etter 2 fødsler...

Ikke det at de hang og slang , men på den tiden var jeg modell for undertøy og bikinier, og syntes de hadde blitt litt for små.

PS : Mannen min har ikke peiling på at jeg har det , syns bare at de holder seg godt etter amming :)

Går ikke ann å se eller kjenne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en formening om at dersom du har normale bryster så er det usjarmerende å ta det, men dersom du har store fysiske skavanker som resulterer i ereksjonsproblemer hos menn som se deg naken, så er det godtatt at du dytter inn litt saltvann.

Hehe, jeg leste først 'ser deg i nakken' og skjønte ikke bæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg jente da , men :

Selv la jeg inn silikon etter 2 fødsler...

Ikke det at de hang og slang , men på den tiden var jeg modell for undertøy og bikinier, og syntes de hadde blitt litt for små.

PS : Mannen min har ikke peiling på at jeg har det , syns bare at de holder seg godt etter amming :)

Går ikke ann å se eller kjenne det!

Hæ?

Mannen din vet ikke at du har gjort det?

Går det an da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Mannen din vet ikke at du har gjort det?

Går det an da.

Ja ; arrene syns ikke og jeg gjorde det før jeg traff han!

Dessuten er det ikke sånne store meloner da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ; arrene syns ikke og jeg gjorde det før jeg traff han!

Dessuten er det ikke sånne store meloner da ;)

Ja, hvis du tok operasjonen før han kom inn i bildet så..

DA skjønner jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jente da , men :

Selv la jeg inn silikon etter 2 fødsler...

Ikke det at de hang og slang , men på den tiden var jeg modell for undertøy og bikinier, og syntes de hadde blitt litt for små.

PS : Mannen min har ikke peiling på at jeg har det , syns bare at de holder seg godt etter amming :)

Går ikke ann å se eller kjenne det!

Jeg har bare vært borti sånne man har kjent, jeg...

Jassåja.. så du er undertøysmodell? Eller, var?

Kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg leste først 'ser deg i nakken' og skjønte ikke bæret.

Ja, jeg registrere minst en liten skrivefeil hos meg, så det er ikke så rart at du tolket det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært borti sånne man har kjent, jeg...

Jassåja.. så du er undertøysmodell? Eller, var?

Kult :)

Nå driver jeg bare litt sånn for gøy...litt artig i en alder av 29 år og flerbarnsmor :)

Jeg sluttet med det "lettkledde" da ungene så mora i avisa , og vennene deres tøyset om det!

Så det blir ikke no Odds på deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå driver jeg bare litt sånn for gøy...litt artig i en alder av 29 år og flerbarnsmor :)

Jeg sluttet med det "lettkledde" da ungene så mora i avisa , og vennene deres tøyset om det!

Så det blir ikke no Odds på deg i dag?

Jeg tror ikke det blir noe i dag, men jeg får sjekke om det er noen interessant kamper før jeg vurderer innskuddet!

Jassåja, så du er den beiben? Har jeg sett deg på en og annen H&M plakat, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nikker samtykkende*

nå er ikke jeg noen modell.

Jeg la inn silikon for noen år tilbake,grunnen var at jeg ikke hadde pupper i det hele tatt.Det var et stort problem for meg.I dag kan jeg gå å kjøpe meg de klærne jeg vil uten å tenke på at jeg må gjemme kroppen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir noe i dag, men jeg får sjekke om det er noen interessant kamper før jeg vurderer innskuddet!

Jassåja, så du er den beiben? Har jeg sett deg på en og annen H&M plakat, eller? :)

Nice try på å prøve å avlede sdd med å spørre om oddsen vin !!! Han er nok ikke så lettlurt .... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør vel være avhengig av hvem som disse silikonpuppene sitter festet i.

Jo større silikonpuppene er jo mindre vett er det ofte i hjernen.

Hvis jeg hadde hatt et par normale sett med silikonpupper - hvorfor skulle ikke en mann like meg ? Det er da forh. normalt å ha gjort det . Markedet for oss somikke har silokon burde jo være merkbart forbedret - men det er det ikke - så jeg tror ikke gutta bryr seg jeg. Bortsett fra de tidligere nevnte 'pamelautgavene'. Disse jentene og gutta som liker dem kan få ferdes i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice try på å prøve å avlede sdd med å spørre om oddsen vin !!! Han er nok ikke så lettlurt .... *S*

Enig med deg Punky.

Den der var syltynn! :)

Men den funka jo.... datt jo helt ut... faen og lettlurt jeg er..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir noe i dag, men jeg får sjekke om det er noen interessant kamper før jeg vurderer innskuddet!

Jassåja, så du er den beiben? Har jeg sett deg på en og annen H&M plakat, eller? :)

Tror ikke det nei :)

Mest lokalt for Sørbø , BikBok,reklamer,reklame for en serie som gikk på tv, etc...

Men det kjekkeste oppdraget var da jeg var på forsiden på Honda Motorsykkel /utstyr - katalogen for år 2000.

Da fikk jeg kjørt virkelig stilige sykkler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...