Gå til innhold

Trond Giske - slu jævel eller smart faen ?


punkyB

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=227870

Mannen driver bevisst kampanje for selv å bli valgt. Denne er sikkert ikke rettet bare mot kvinner men konkrete pesoner.

Bør man ikke heller drive med politikk eller er dette veien å gå ?

Han satser også bevisst på å få fokus på sin egen person. dette har jo mange andre politikere gjort med hell før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Giske gjør det enn må gjøre for å drive politikk. Man får ikke gjennomslag for noe som helst fra bakerste benk, så ønsker man å påvirke (les makt) så må slikt til. Han er neppe alene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Giske viste allerede for flere år siden, den gang han gikk ut i media og ba alle - både politikkere og folk flest om å boikotte FRP, at han er en idiot uten sidestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke alle sånn, da?

"Giske-fløyen tror Vestfolds Dag Terje Andersen, som vendte tilbake til jobben som skogsarbeider da han røk ut av Stortinget, har et for traust og gammeldags image til å konkurrere om kvinnestemmene - spesielt om de yngre kvinnene."

Tja, i den grad jeg fremdeles kan regnes blant de yngre kvinnene gir jeg min stemme til Andersen foran Giske - hver gang! Han gjorde en fin figur som statsråd, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giske gjør det enn må gjøre for å drive politikk. Man får ikke gjennomslag for noe som helst fra bakerste benk, så ønsker man å påvirke (les makt) så må slikt til. Han er neppe alene om dette.

Ja , det er vel bare politikerne i høyre som ikke har skjønt hva som skal til .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Giske viste allerede for flere år siden, den gang han gikk ut i media og ba alle - både politikkere og folk flest om å boikotte FRP, at han er en idiot uten sidestykke.

Han har en forh. høy Ari Behn faktor kan man si .... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke alle sånn, da?

"Giske-fløyen tror Vestfolds Dag Terje Andersen, som vendte tilbake til jobben som skogsarbeider da han røk ut av Stortinget, har et for traust og gammeldags image til å konkurrere om kvinnestemmene - spesielt om de yngre kvinnene."

Tja, i den grad jeg fremdeles kan regnes blant de yngre kvinnene gir jeg min stemme til Andersen foran Giske - hver gang! Han gjorde en fin figur som statsråd, syntes jeg.

Enig med deg - jeg vil jo heller stemme på en som man kan stole på og har litt peiling.

Men man er jo avhengig av at man hører om disse personene også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en forh. høy Ari Behn faktor kan man si .... *S*

Ja, og de er vel kompiser også om jeg ikke tar feil..

Huff, for en vennegjeng..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og de er vel kompiser også om jeg ikke tar feil..

Huff, for en vennegjeng..:)

De drar jo damer som bare det ..... noe å tenke på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drar jo damer som bare det ..... noe å tenke på???

Det er mange guttegjenger som drar damer uten å måtte framstå som klovner i media! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...