Gå til innhold

Redd og forvirret


Gjest Liath

Anbefalte innlegg

Hei

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro..snakka med kjæresten min på telefonen i sted...i det ene øyeblikket snakker han om forlovelse og alt det der..i det neste begynner han å fable om at han og hans jobbkompis kanskje starter i utlandet med det de driver på med nå. Vi bor i hver vår by..og jeg har fra dag 1 sagt at jeg ike ønsker å flytte hvorpå han sier han kunne godt bodd på nordpolen bare jeg var der....nå skal han jobbe i utlandet?

Er ikke mannfolk til å stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei Liath!

Forstår at du kan bli forvirret av din kjærestes jobbplaner.

Ville det hjelpe deg om du gjorde opp status for deg selv. Hva vil du og hva vil du ikke mht flytting? Og vil du finne deg i inngå forlovelse dersom betingelsen er at du flytter med han og hans jobb? Ved å klargjøre dine egne meningner, blir du kanskje tryggere når kjæresten din neste gang begynner å fable om flyttinger hit og dit.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...