Gå til innhold

Noen som skal på matfestivalen i ålesund?


Gjest annonym litt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i svarte helvete er en matfestival?

Jeg har vært på ølfestival flere ganger, og hvis det er noe av det samme så høres det ikke veldig sjarmerende ut..

Jeg ser for meg en hel haug med mennesker i tidenes etegilde, og det er ikke noe sjarmerende syn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annonym litt

Hva i svarte helvete er en matfestival?

Jeg har vært på ølfestival flere ganger, og hvis det er noe av det samme så høres det ikke veldig sjarmerende ut..

Jeg ser for meg en hel haug med mennesker i tidenes etegilde, og det er ikke noe sjarmerende syn..

Vel tor ikke det er det samme nei.

Her kåres nm i kokkefag og konditorfag og en del annet.

Sprit og vin messe +en masse annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tor ikke det er det samme nei.

Her kåres nm i kokkefag og konditorfag og en del annet.

Sprit og vin messe +en masse annet

Får man smake på maten da?

Isåfall høres det jo godt ut...

Hvis man bare får se så hadde jeg blitt jævla frustrert av å gå rundt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annonym litt

Får man smake på maten da?

Isåfall høres det jo godt ut...

Hvis man bare får se så hadde jeg blitt jævla frustrert av å gå rundt der :)

Akkurat under konkuransen er det bare og se.Men ute i sentrum er det jo masse mattelt med forskjellige retter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat under konkuransen er det bare og se.Men ute i sentrum er det jo masse mattelt med forskjellige retter.

Oki, det høres jo godt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Windsong

Oki, det høres jo godt ut! :)

Jeg har "spist opp" så mange matfeistivaler den tida jeg bodde i Ålesund at jeg er mett ;-).

Men fra spøk til alvor - maten er god, og kan absolutt smakes på. Det dumme er at du som regel må betale om du vil smake på den i litt større kvanta. Atmosfæren i Ålesund er bra under denne festivalen, så jeg anbefaler deg å ta en tur. Bestill gnistrende klarvær om du vil se hvor praktfull Ålesund er, eller bestill en real storm+høljeregn om du vil se noe annet typisk Ålesundsk hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...