Gå til innhold

Vellykkede ..


Gjest alexsandra

Anbefalte innlegg

Gjest alexsandra

Vellykkede pauser fins det,har vært samboer med min mann siden jeg var 18 år sammen i 9 år,er 25 år og vi har sammen 1 barn,skal flutte fra hverandre da vi tror det er til vårt beste,og at vui kansje på den måten kan finne ut av ting.

Vi har vokst fra hverandre,men jeg elsker han,og han elsker meg,alikevel så funker det bare ikke.

Hv amå til for at en sånn pause kan gjøre det bedre,vi går alle rede til familierådgivning,og kan noen prøve og beskrive hvordan de tenkte og hadde det inni seg når de visste at nok var nok i forhold til sin mann osv...

Veldig rotete håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fatterikke

Har aldri fatta det der med at to som elsker hverandre, går fra hverandre. Og de der som skilles og som sier "... men vi er verdens beste venner..."

Har alltid vært nyskjerrig på hvordan de tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen pauser, som for eksempel punktum og stor bokstav, avsnitt og mellomrom -litt sånne pustepauser-... det kan være ganske kjekt.

Forhåndvisning er heller ikke så dumt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fatta det der med at to som elsker hverandre, går fra hverandre. Og de der som skilles og som sier "... men vi er verdens beste venner..."

Har alltid vært nyskjerrig på hvordan de tenker.

Har ikke så stort problem med å skjønne at to som elsker hverandre kan gå fra hverandre.

Kjærlighet er veldig viktig i et forhold, men det alene er faktisk ikke nok - det må liksom være endel andre ting der også.

Etter et langvarig forhold kan man ikke skru følelsene av som en bryter. De er der fremdeles, kanskje etter man har kommer frem til at det beste er å skille lag. Det kan være mye som mangler i et forhold selvom partnerene elsker hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål... har dere sex?

Hvis ikke, så er det ikke noe dramatisk at bror og søster flytter fra hverandre, sjøl om de egentlig er glad i hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fatterikke

Har ikke så stort problem med å skjønne at to som elsker hverandre kan gå fra hverandre.

Kjærlighet er veldig viktig i et forhold, men det alene er faktisk ikke nok - det må liksom være endel andre ting der også.

Etter et langvarig forhold kan man ikke skru følelsene av som en bryter. De er der fremdeles, kanskje etter man har kommer frem til at det beste er å skille lag. Det kan være mye som mangler i et forhold selvom partnerene elsker hverandre.

Trodde i min naivitet at to som elsker hverandre ønsker å være sammen. Men klart det må jobbes for å få alt til å funke best mulig.

(Er selv gift på 12 året, så jeg har litt peil.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde i min naivitet at to som elsker hverandre ønsker å være sammen. Men klart det må jobbes for å få alt til å funke best mulig.

(Er selv gift på 12 året, så jeg har litt peil.)

Klart de må jobbe for å holde sammen! Alle må jo det - ingenting går av seg selv.

Men det er noen ganger snakk om hvor hardt det er verdt å jobbe. Og selvom man elsker hverandre så er det ikke sikkert man kan finne den rette måten å fortsette samlivet på, og det beste vil være å gå fra hverandre - selvom følelsene enda er der.

(Jeg er ikke totalt uten erfaring jeg heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fatta det der med at to som elsker hverandre, går fra hverandre. Og de der som skilles og som sier "... men vi er verdens beste venner..."

Har alltid vært nyskjerrig på hvordan de tenker.

Du sier noe der,Hvis to fremdeles elsker hverandre er det jo rart at de vil gå hver sin vei.

Kanskje de ikke elsker hverandre så høyt lenger likevel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...