Gå til innhold

Oppdater meg!


hulkert

Anbefalte innlegg

Hvorfor er livssynsforum stengt? Stemmer ryktet om at et nytt kun skal være åpent for religiøse?

Noen av dere har vært her lenge nok til å huske meg, selv om man nok ikke gjør så stort inntrykk på andre i disse trådene som man skulle ønske. De fleste har vel mer enn nok med å rulle seg inn i egen fortreffelighet.

I hvert fall - hvis noen skulle lure på hvor jeg ble av så kan jeg fortelle at jeg har skiftet strategi. Nå trener jeg daglig på "jatting", å snakke folk etter munnen uten at de føler det som annet enn oppriktig interesse. Argumentasjon er fullstendig nytteløst (ref: dolforum), derfor er det bedre å få dem til å tro at de mener noe annet enn de gjør. La dem føle at et godt poeng var deres idê og skryt! Folk er dumme, stokk dumme, og med det i bakhodet er manipulasjon det enkleste i verden. Ja, jeg har svelget unna all stolthet, men til gjengjeld har jeg overbevist langt flere - uten at de har merket det selv. Og hvorfor tror dere egentlig jeg skal bli lærer? Tenk hvilket potensiale :-) Ja, hvorfor skal kristne ha enerett på hjernevasking av småbarn?

Hva er verre enn en fiende du ikke kan se?

Velkommen til hulkerts verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumet ble stengt pga krangling og hets. Enkelt og greit. Og like greit, spør du meg. :o)

Selvsagt kommer det ikke til å bli åpna noe forum for bare religiøse, så idiotiske er ikke dolredaksjonen, vet du vel.

;o)

Til lykke med lærergjerningen, det kan jo bli en utfordring, spesielt med tanke på KRL-faget som forpester pensum nå, men where there is a will, there is a way..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet ble stengt pga krangling og hets. Enkelt og greit. Og like greit, spør du meg. :o)

Selvsagt kommer det ikke til å bli åpna noe forum for bare religiøse, så idiotiske er ikke dolredaksjonen, vet du vel.

;o)

Til lykke med lærergjerningen, det kan jo bli en utfordring, spesielt med tanke på KRL-faget som forpester pensum nå, men where there is a will, there is a way..

:o)

Så du holder koken her enda?

De kunne like gjerne satt en advarsel: Ikke å anbefale for sarte sjeler! Ellers bør folk få krangle alt de bare vil, mener nå jeg :-)

KRL-faget er ikke så ille egentlig. Læreren står ganske fritt og slipper å forkynne. Vektleggingen av stoffet kan man også variere, og andelen kristendom varierer fra 20 til 80%. Ikke så ille det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du holder koken her enda?

De kunne like gjerne satt en advarsel: Ikke å anbefale for sarte sjeler! Ellers bør folk få krangle alt de bare vil, mener nå jeg :-)

KRL-faget er ikke så ille egentlig. Læreren står ganske fritt og slipper å forkynne. Vektleggingen av stoffet kan man også variere, og andelen kristendom varierer fra 20 til 80%. Ikke så ille det :-)

Nja, det er bare såvidt jeg holder koken her. Slenger innom i ny og ne, mest for å konstatere at det er bortkasta tid. Men som du vet; gammel dame er vond å vende. ;o)

KRL-faget er et møkkafag, det med 80% er enda i underkant i følge bøkene til ungdomsskoleeleven her i huset. Jeg savner virkelig livssynsfaget, der lærte de atskillig mer enn om religioner - som f eks toleranse, rasisme, funksjonshemninger og det at ikke alle er likedan, men likeverdige. :o)

Holder du til i Trånnhjæm enda, hulkert? Jeg holder fremdeles til her nede, trives her, så jeg blir vel her til jeg blir gammel nok til å levere inn tøfla, antagelig. ;o)

Ha en fin lærerhøst. (Kanskje du får/har hatt søstra mi som veileder?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...