Gå til innhold

normal?


Gjest howard

Anbefalte innlegg

Gjest howard

Hei .

Kan noen si om det er normalt å få seksuell tenning på damer over femti da en selv er langt under den alderen .

howard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er normalt er at vi er forskjellige. Jeg liker oxo eldre jenter, men det er fordi de vet bedre (rekner jeg med) hvordan de skal få en gutt til å ha det godt , i tillegg til at de har vært bori mange drittsekker og derfor vet å sette pris på en skikkelig gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest capricornelius

hvis du går rundt til alleogenhver og viser at du tenner på damer langt over 50, så kommer nokk noen til å syne du er litt rar. Men unormal det er du ikke! Alle kan jo ikke være like vet du, da hadde det ikke gått i denne verden. Slutt å tenke på om du er normal eller ikke, og bare lev livet ditt slik du føler før, det er da du får det du vil ut av det.

så det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Å tenne på kvinner som er eldre enn en selv er ikke unormalt.Det er kanskje litt uvanlig at en mann/gutt velger en kvinnelig partner som er vesentlig eldre. Det kan være gode grunner til at man velger en eldre partner, for eks. at man ønsker seg en kvinne med livserfaring.Hun vil ikke være krevende på samme måte som en yngre.Hun vil være klok og forståeleesfull, vise hensyn og hjelpe mannen til rette, slik at han blir trygg på seg selv.

Før i tiden, og særlig nede på kontinentet,var det vanlig at unge menn fra de høyere sosiale lag va befolkningen fikk sine første seksuelle erfaringer gjennom kontakt med prostiuerte, som regel skikkelig voksne kvinner som kunne seksuallivets gleder, men også dets problemer og vansker.De lære opp guttene i kjærlighetslivets kunster, gjorde dem trygge på seg selv.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Beste hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste kvinner har tiltrekkende aspekter. For noen betyr enkelte ting mer enn andre. Noen liker gummi, andre liker modenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går rundt til alleogenhver og viser at du tenner på damer langt over 50, så kommer nokk noen til å syne du er litt rar. Men unormal det er du ikke! Alle kan jo ikke være like vet du, da hadde det ikke gått i denne verden. Slutt å tenke på om du er normal eller ikke, og bare lev livet ditt slik du føler før, det er da du får det du vil ut av det.

så det:)

Jeg er sikker på at jeg har vært borti like mange drittsekker som en gjennomsnittlig kvinne på femti!

SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at jeg har vært borti like mange drittsekker som en gjennomsnittlig kvinne på femti!

SUKK

Fransiscka: hvordan greide du å få tilbake troen på menn etter å ha oppleved så mange drittsekker? Jeg er ennå redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransiscka: hvordan greide du å få tilbake troen på menn etter å ha oppleved så mange drittsekker? Jeg er ennå redd.

Helt ærlig har jeg enda svært liten tro på menn. Jeg har fått en ny venn, har vart to mnd, men enda sliter jeg med å stole på ham og føler meg enda ikke trygg. Kanskje fordi jeg opplever innimellom at han kommer med hvite løgner for å skjule tull og tøv. Ærlighet er viktig i et forhold, mener jeg, og jeg trenger TID for å bli trygg på noen igjen. Troen på mannfolk er enda ikke helt til stede, derfor er jeg veldig forsiktig, og setter forholdet på en viss avstand. Vil ikke ha det for seriøst enda, liksom. Disse mannfolka, sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...