Gå til innhold

Motene skifter - hva med tatoveringen da? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Hi, hi. Flott å ikke bli satt i bås med miss-sixty bærtene. Jeg vet at jeg er sånn som du sier, regnet med at du visste det, men måtte fortelle deg det allikevel. ;-)

Men bingo, da? Jeg her begynt allerede, jeg. Og det der med "ung og vakker"?? Heh. Jeg tar deg fort igjen, tror jeg...! Hi, hi.

Hva mente du med at du tar meg igjen`? er jeg ei gammel burugle jeg da? *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orket ikke lese innlegget, må innrømme det..

Men, sånn generelt kan jeg si at det jo er noe idiotisk å ta tatovering pga moten, da dette er noe man bør ha tenkt på lenge før man tar det.

Selv tenkte jeg på å ta det i mange år, sikkert 10 år, før jeg tok det..

Oki, jeg er kanskje noe treigere enn den vanlige borger, litt allà mister Gump, men man bør tenke på sånt før man forandrer kroppen sin for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke typiske mote-tatoveringer som mange andre har.

F.eks:

*80-tallsrosene (som horene ble tatovert med for noen tiår siden)

*piggtråd

*kineskiske tegn

*runetegn som tydeligvis er populært nå

Hvis det er personlig har det ingenting å si om tatoveringsmotene endres.

Den betyr noe spesielt for akkurat deg -og den er gjennomtenkt.

Det ville plage meg mer om jeg ikke tok vare på kroppen min i årene som kommer enn om jeg har en tatovering.

Det er en filleting. For meg.

Du skjønnte nok egentlig hva jeg mente :-)

Jada, skjønte det jeg! :-)

Så den sekser-terningen som ARI BEHN har på sin skulder, vil gå under kategorien "Personlig tatovering"? Sant? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke lese innlegget, må innrømme det..

Men, sånn generelt kan jeg si at det jo er noe idiotisk å ta tatovering pga moten, da dette er noe man bør ha tenkt på lenge før man tar det.

Selv tenkte jeg på å ta det i mange år, sikkert 10 år, før jeg tok det..

Oki, jeg er kanskje noe treigere enn den vanlige borger, litt allà mister Gump, men man bør tenke på sånt før man forandrer kroppen sin for resten av livet.

Fortell - hvor og hva har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, skjønte det jeg! :-)

Så den sekser-terningen som ARI BEHN har på sin skulder, vil gå under kategorien "Personlig tatovering"? Sant? :-)

Ja, men du verden så harrrry da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du med at du tar meg igjen`? er jeg ei gammel burugle jeg da? *erter*

Jeg lurte litt på om jeg skulle skrive det eller ikke... Men du må jo innrømme at du er litt eldre enn meg, selv om du ikke ter deg sånn bestandig? He, he, nå tør jeg ikke skrive mer, før vi begynner å krangle...!

*Glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell - hvor og hva har du da?

Jeg har en sånn som han nazisten i American History X.

Den rundt armen, altså...

Hakekorset sniker jeg meg unna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn hvis man legger på seg på det tatoverte området da, eller når huden begynner å bli uelastisk, hvordan blir den seende ut da? Det har jeg lurt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine tatoveringer har jeg tatt som en motesak , ikke for å være "så pen som mulig" heller. Begge mine tatoveringer er et symbol på noe som betyr noe for MEG !

Jeg har av og til fått høre at jeg må være heeeelt sprø som har tatovert nicket mitt på armen. (Under et ulvehode) For HVA når jeg ikke lenger DOLER spør folk... Veeel , når jeg ikke lenger DOLER ,så kan jeg se på "Wulfi" og minnes alle de utrolig kjekke menneskene jeg traff . DOL har vært/er en ting som opptar mye av tiden min og som er blitt en del av meg. (Er det NÅ jeg burde søke profesjonell hjelp ??? *LER*)

Min andre tatovering av ei jente og en hest er et minne om en ponni jeg hadde da jeg var yngre. Nå er det snart 12 år siden jeg solgte han, og jeg tenker fortsatt på han hver dag. Tatoveringen har jeg tegnet skisse til selv ,og ei som er proffesonell har tegnet den ferdig for meg og tatovert meg.

Så om moten skifter ,og tatoveringer blir (er?) ut ,så bryr det meg midt der ryggen slutter ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,man bærer alltid med seg merker etter livet man har levd. Utvendig, så vel som innvendig.

Akkurat den moten med tatoveringer, tror jeg man kan bære med seg en god stund, desuten er de for de fleste, håper jeg, en peronlig greie.

Hadde magen min vært flatere*s* hadde jeg uten tvil piercet navelen, for ikke å snakke om hva jeg hadde gjort om puppene var sprettne...:-)

Jeg elsker min piercing i øyenbrynet, og tar sikkert et par tattoveringer før jeg fyller 50;-)

I mellomtiden er de et syn for gamle gudinner som meg*s*....disse unge vakre brune mannekroppene, fulle av tatoveringer. Løfterike og lystne der de går, selvsikre som kun ungdommens kraft gir dem.

De gir grunnlag for deilige drømmer.....

Og et fargerikt falmet gamlehjem, er da bare morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva er liksom en "Personlig Tatovering", unnskyld om du syns jeg flåser,- men ja, - det påkaller smiler hos meg....

Akkurat nå har jeg fryktli lyst på en gekko over høyre fotvristen.

Hvor dypt personlig den kan bli er jeg sannelig usikker på.

Jeg syns bare gekkoer (lizards) er så innmari stilige.

Jeg venter til anfallet går over. Er nå veldig glad jeg ikke tatoverte en skorpion eller enhjørning for ti år siden, noe jeg drømte om.

Men henna-maling skulle det vært mer av her i Norge!

Tatoo-rein;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tror jeg også.

Husker fra før i tiden fedre til klassekammerater som hadde tatoveringer. Fy flate, det var harry og lavstatus. Sånn kommer det til bli igjen - garantert.

Jeg er så godtesjuk og måtte bare svare deg, marengsen. Kan jeg smake?? Jeg har nettopp spist litt syltetøy, men det hjalp ikke særlig.

Unnskyld meg. Til saken.

Jeg så i går en eldre, veeeldig sliten man, som hadde verdens mest amatørmessig tegnede, grønnfalmet NAKNE SPRELLENDE DAME tatovert på underarmen sin. Så stod det Thorhild under.

Komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er far out. Mange sier at de har tatovert seg uavhengig av moter. Sprøyt!

Tatovering som et subjektivt bilde, som en meningsytring eller som et signal til omverdenen? Sprøyt!

Alle slike forsøk blir patetiske, og ironisk nok, moteriktige manøvrer på å legitimere en fjasete handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg fryktli lyst på en gekko over høyre fotvristen.

Hvor dypt personlig den kan bli er jeg sannelig usikker på.

Jeg syns bare gekkoer (lizards) er så innmari stilige.

Jeg venter til anfallet går over. Er nå veldig glad jeg ikke tatoverte en skorpion eller enhjørning for ti år siden, noe jeg drømte om.

Men henna-maling skulle det vært mer av her i Norge!

Tatoo-rein;

Jeg har en bak øret! Gekko, altså. :o)

http://home.no.net/birgif/gekko.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine tatoveringer har jeg tatt som en motesak , ikke for å være "så pen som mulig" heller. Begge mine tatoveringer er et symbol på noe som betyr noe for MEG !

Jeg har av og til fått høre at jeg må være heeeelt sprø som har tatovert nicket mitt på armen. (Under et ulvehode) For HVA når jeg ikke lenger DOLER spør folk... Veeel , når jeg ikke lenger DOLER ,så kan jeg se på "Wulfi" og minnes alle de utrolig kjekke menneskene jeg traff . DOL har vært/er en ting som opptar mye av tiden min og som er blitt en del av meg. (Er det NÅ jeg burde søke profesjonell hjelp ??? *LER*)

Min andre tatovering av ei jente og en hest er et minne om en ponni jeg hadde da jeg var yngre. Nå er det snart 12 år siden jeg solgte han, og jeg tenker fortsatt på han hver dag. Tatoveringen har jeg tegnet skisse til selv ,og ei som er proffesonell har tegnet den ferdig for meg og tatovert meg.

Så om moten skifter ,og tatoveringer blir (er?) ut ,så bryr det meg midt der ryggen slutter ;-)))

Ja, - hehe, -"flisa" er ikke det JEG skal tatovere på kroppen min i alle fall! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er far out. Mange sier at de har tatovert seg uavhengig av moter. Sprøyt!

Tatovering som et subjektivt bilde, som en meningsytring eller som et signal til omverdenen? Sprøyt!

Alle slike forsøk blir patetiske, og ironisk nok, moteriktige manøvrer på å legitimere en fjasete handling.

Pst! Jeg deler faktisk din holdning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...