Gå til innhold

Venninder er


Nyco

Anbefalte innlegg

Sånne som plutselig får et innfall, slenger fra seg alt de skulle hatt gjort, driter i at gubben (som de ser hver dag) blir sur, tar med ei flaske vin, og stikker opp til Nyco som de ikke har vært hos på tre måneder. For å prate utover i de små timer, og se på den nymalte stua.

Bare for at Nyco er grei og har vært på besøk hos dem hundreogørti ganger.

Ikke sånne som bruker Nyco som søppelboks for all mulig dritt i verden om gubben deres, og når alt ordner seg med gubben, så kan de ikke forlate ham i ett sekund i døgnet engang, for da blir kanskje alt ødelagt igjen...?

Ja, jeg eksplofaenmegderte i fylla, og sa hva jeg mente jeg. I god gammel Nycostyle.

Gjett hvem som ringte og skjellte meg ut etterpå..jo GUBBENE deres!!!

Nå sitter de der og furter og snakker om hvor urettferdig jeg er mot dem, bla bla bla. Jeg DRITER så jævelig i det og NEKTER å krype til korset!

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer nå på hva "faen-meg-eksplodere-i-fylla" i Nyco-stil er for noe.

1) hun kom på besøk til deg med en flaske rødvin. Spontant. Ville du hatt beskjed på forhånd?

2)hun hadde lyst å se hvordan den nymalte stua di så ut (hun viste interesse for deg og ditt)

3) du har vært mange ganger på besøk der, nå tenkte hun at det var hennes tur å komme til deg. Hun ville vel gjøre deg glad, savnet å ha deg på tomannshånd?

4) ved alkoholinntak blir man gjerne åpnere, jenter betror lettere sine problemer. Kanskje ikke du er sånn.

5)så ble det en del skitsnakk om mannen. Mulig det var voldsomme greier, men kanskje du burde sagt ifra på en roligere måte? (eks. unnskyld meg, men jeg syns det blir litt dumt når du bare kommer til meg når du har problemer)

Jeg tipper bare at hun ble veldig såra når du, som du sier, eksploderte i fylla og ga henne en skjennepreken.

Kanskje hun gråt da hun dro fra deg, vet ikke hvordan type hun er, men dette kan høres ganske sårende ut. Kanskje mannen da ble provosert av hennes reaksjon over hennes versjon av deres samvær og påfølgende eksplosjon.

Kanskje du har vært en kjempegod venninne i hennes øyne, en som vet at du stiller opp og oppmuntrer/kommer med råd. Og nå er hun livredd deg?

Folk er forskjellige.

Mulige jeg misoppfatter, men jeg har på følelsen at du har vært litt vel brysk mot henne.

Kanskje du er en bitch?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå på hva "faen-meg-eksplodere-i-fylla" i Nyco-stil er for noe.

1) hun kom på besøk til deg med en flaske rødvin. Spontant. Ville du hatt beskjed på forhånd?

2)hun hadde lyst å se hvordan den nymalte stua di så ut (hun viste interesse for deg og ditt)

3) du har vært mange ganger på besøk der, nå tenkte hun at det var hennes tur å komme til deg. Hun ville vel gjøre deg glad, savnet å ha deg på tomannshånd?

4) ved alkoholinntak blir man gjerne åpnere, jenter betror lettere sine problemer. Kanskje ikke du er sånn.

5)så ble det en del skitsnakk om mannen. Mulig det var voldsomme greier, men kanskje du burde sagt ifra på en roligere måte? (eks. unnskyld meg, men jeg syns det blir litt dumt når du bare kommer til meg når du har problemer)

Jeg tipper bare at hun ble veldig såra når du, som du sier, eksploderte i fylla og ga henne en skjennepreken.

Kanskje hun gråt da hun dro fra deg, vet ikke hvordan type hun er, men dette kan høres ganske sårende ut. Kanskje mannen da ble provosert av hennes reaksjon over hennes versjon av deres samvær og påfølgende eksplosjon.

Kanskje du har vært en kjempegod venninne i hennes øyne, en som vet at du stiller opp og oppmuntrer/kommer med råd. Og nå er hun livredd deg?

Folk er forskjellige.

Mulige jeg misoppfatter, men jeg har på følelsen at du har vært litt vel brysk mot henne.

Kanskje du er en bitch?

:o)

Jeg tolker innlegget fra Nyco slik at hun beskriver TO ulike situasjoner, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker innlegget fra Nyco slik at hun beskriver TO ulike situasjoner, jeg?

Ja så sannelig. Der så jeg det!

Jeg syns det var litt rart skrevet, men leste ikke overskriften og satte den sammen med teksten.

Da stiller nok saken seg noe ansjleis!?

Det er fint å engasjere seg iblant, though...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så sannelig. Der så jeg det!

Jeg syns det var litt rart skrevet, men leste ikke overskriften og satte den sammen med teksten.

Da stiller nok saken seg noe ansjleis!?

Det er fint å engasjere seg iblant, though...

*flire*

Men Nyco satte vel neppe pris på karakteristikken din av henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*flire*

Men Nyco satte vel neppe pris på karakteristikken din av henne..

Jeg regner med at Nyco skjønte greia og tar det med et artig smil.

Saken var at jeg reagerte med vantro på at hun fikk så masse kred fra de andre dolerne på sin egen oppfatning av situasjonen.

Dermed måtte jeg gjøre min plikt, diplomatisk som jeg er, å påpeke en del ting i saken.

Sånn som dette har jeg gjort før. Oversett relevant info... Jeg tror du var innblandet da, birdie! Jeg tror jeg skulle hjelpe deg med et kryssord-ord.

Så var jeg kvelmende kjempestolt da jeg fant svaret. Saken var at du hadde fått svaret for lenge siden.

*tsk*tsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at Nyco skjønte greia og tar det med et artig smil.

Saken var at jeg reagerte med vantro på at hun fikk så masse kred fra de andre dolerne på sin egen oppfatning av situasjonen.

Dermed måtte jeg gjøre min plikt, diplomatisk som jeg er, å påpeke en del ting i saken.

Sånn som dette har jeg gjort før. Oversett relevant info... Jeg tror du var innblandet da, birdie! Jeg tror jeg skulle hjelpe deg med et kryssord-ord.

Så var jeg kvelmende kjempestolt da jeg fant svaret. Saken var at du hadde fått svaret for lenge siden.

*tsk*tsk*

LOL! Det husker jeg! Ikke bare én gang i løpet av tråden, heller..! *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Det husker jeg! Ikke bare én gang i løpet av tråden, heller..! *flire*

Hoho.

*bløsh*

Typisk meg.

Jeg handler før jeg undersøker.Spontan & ivrig til jeg oppdager at jeg har bomma. Så blir jeg fryktli flau, men så glemmer jeg det neste sekund og fortsetter like sprettende & spontan som før..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå på hva "faen-meg-eksplodere-i-fylla" i Nyco-stil er for noe.

1) hun kom på besøk til deg med en flaske rødvin. Spontant. Ville du hatt beskjed på forhånd?

2)hun hadde lyst å se hvordan den nymalte stua di så ut (hun viste interesse for deg og ditt)

3) du har vært mange ganger på besøk der, nå tenkte hun at det var hennes tur å komme til deg. Hun ville vel gjøre deg glad, savnet å ha deg på tomannshånd?

4) ved alkoholinntak blir man gjerne åpnere, jenter betror lettere sine problemer. Kanskje ikke du er sånn.

5)så ble det en del skitsnakk om mannen. Mulig det var voldsomme greier, men kanskje du burde sagt ifra på en roligere måte? (eks. unnskyld meg, men jeg syns det blir litt dumt når du bare kommer til meg når du har problemer)

Jeg tipper bare at hun ble veldig såra når du, som du sier, eksploderte i fylla og ga henne en skjennepreken.

Kanskje hun gråt da hun dro fra deg, vet ikke hvordan type hun er, men dette kan høres ganske sårende ut. Kanskje mannen da ble provosert av hennes reaksjon over hennes versjon av deres samvær og påfølgende eksplosjon.

Kanskje du har vært en kjempegod venninne i hennes øyne, en som vet at du stiller opp og oppmuntrer/kommer med råd. Og nå er hun livredd deg?

Folk er forskjellige.

Mulige jeg misoppfatter, men jeg har på følelsen at du har vært litt vel brysk mot henne.

Kanskje du er en bitch?

:o)

Anse deg reddet av Birdie du, ellers kunne det fort hendt at du fikk en type "eksploforfaensteikemeg" opplevelse selv...he he he...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anse deg reddet av Birdie du, ellers kunne det fort hendt at du fikk en type "eksploforfaensteikemeg" opplevelse selv...he he he...;0)

*skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har misforstått det å være venninner. Jeg pleier å si, mannfolk kommer og går men vennskap består.

Har bare en gift venninne jeg, resten er single. Men tom noen av de single har jeg degradert til kaffevenninner dvs Vi går på kafe sammen og på byen men jeg gidder ikke mer.

Orker ikke bare egoprat og klaging når de egentlig ikke har noe å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...