Gå til innhold

One night stand,eller ...


Gjest saggy

Anbefalte innlegg

Eller rettere sagt kanskje "Tømm og rømm".Kan det være et motto for noen menn?

Hva er det som gjør at noen menn ikke tar kontakt etter en slik hendelse?

Hvis en dame har vært så dum å bli med på leken med gode hensikter..Gitt seg hen i håp om at det kunne bli noe mer.

For så å oppleve at han ikke tar kontakt.

En føler seg litt brukt,og sitter igjen med angsten og angeren.

En slik mann har da etter min mening fått siste ordet.

Dette kan gjøres noe med.F.eks,ved å sende en SMS.

Jeg har et forslag:

"Tror du slikt er gratis? Siden utbytte var for dårlig kan jeg vel like godt få en slant?"

Ironisk ja,men har da fått siste ordet.

Jeg er her ute etter andre gode siste ordet SMS,er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke enig med deg her.

Går du til sengs med en gutt du møter på byen første kvelden kan du være rimelig sikker på at det er sex -og kun sex fra hans side

(selvsagt finnes det unntak der det har blitt forhold ut av det, ja.).

"Hva er det som gjør at noen menn ikke tar kontakt etter en slik hendelse?"

De ønsker ikke mer enn det det var. Et ONS.

"Hvis en dame har vært så dum å bli med på leken med gode hensikter..Gitt seg hen i håp om at det kunne bli noe mer."

Da ER du dum. Du er da en jente med egen vilje og kan takke deg selv. Han tvang deg vel ikke til sengs?

Hvis du har håp om at det skal bli mere får du være så ærlig å formidle dette til typen da -før sexen kanskje.

Og hvis dette har gjentatt seg begynner du vel å forstå hvordan ting henger sammen og at dette kanskje ikke er vegen å gå hvis du er ute etter et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange lettere tilbakestående folk innom her om dagen...

Si meg; Har de psykiatriske psykehusene rundt forbi fått nett tilgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et skikkelig bra tips til jenter som er lei av at one-night-stands ikke utvikler seg til noe mer:

La være å gå til sengs med menn dere møter på byen. Hvis de ikke gidder dere fordi dere ikke leverer sex første kvelden, så er de neppe kjæreste-materiale.

Man blir skuffa, såra og sint, det er helt ok. Men du får bare siste ordet hvis det ordet er NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å glemme hele greia og beholde selvfølelsen/stoltheten?

En sms av den sorten du antyder lyser av såret stolthet og hevnlyst. Mottakeren vil sannsynligvis bare riste på hodet og være lykkelig fordi han ikke hadde mer kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to enkle regler: Liker jeg gutten veldig godt, utveksler jeg telefonnummer men ikke noe sex.

Liker jeg gutten godt men vet at det aldri kan bli noe mellom oss, vel da kan jeg godt ha ONS.

Det høres forferdelig naivt ut å tro at sex skal føre til noe mer egentlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har et skikkelig bra tips til jenter som er lei av at one-night-stands ikke utvikler seg til noe mer:

La være å gå til sengs med menn dere møter på byen. Hvis de ikke gidder dere fordi dere ikke leverer sex første kvelden, så er de neppe kjæreste-materiale.

Man blir skuffa, såra og sint, det er helt ok. Men du får bare siste ordet hvis det ordet er NEI.

Bra sagt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er mange lettere tilbakestående folk innom her om dagen...

Si meg; Har de psykiatriske psykehusene rundt forbi fått nett tilgang?

Ikke mitt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to enkle regler: Liker jeg gutten veldig godt, utveksler jeg telefonnummer men ikke noe sex.

Liker jeg gutten godt men vet at det aldri kan bli noe mellom oss, vel da kan jeg godt ha ONS.

Det høres forferdelig naivt ut å tro at sex skal føre til noe mer egentlig.....

nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe - hadde jeg vært mottaker av en sånn sms så hadde jeg prisa meg lykkelig over at det aldri ble mer enn et ons... Barnslig spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du tuller.

"Gi seg hen" har jeg ikke sett siden jeg smugleste Romantikk i 8-års alderen.

Hehe, min fintfølende ånd forbød meg å nevne akkurat det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøyt. Blir du med på noe slikt, så må du da skjønne at dette ikke er noe forpliktende for noen. Da burde du heller ha avstått. Det kan oppstå følelser, men å forvente eller nærmest kreve noe er for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fremstiller kvinnen som om hun er den som alltid har gode hensikter - som blir et offer for kyniske menn som vil ha sex for en natt, for så å stikke.

Hva er det for noe? Jeg mener, at en kvinne i noen tilfelle ønsker noe mer er greit - det kan også en mann gjøre. Men å fremstille kvinner som "offer" for ONS, det blir for teit. Dette er et valg som alt annet, og kvinner er like ofte pådrivere for ONS, som det menn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fremstiller kvinnen som om hun er den som alltid har gode hensikter - som blir et offer for kyniske menn som vil ha sex for en natt, for så å stikke.

Hva er det for noe? Jeg mener, at en kvinne i noen tilfelle ønsker noe mer er greit - det kan også en mann gjøre. Men å fremstille kvinner som "offer" for ONS, det blir for teit. Dette er et valg som alt annet, og kvinner er like ofte pådrivere for ONS, som det menn er.

Dessverre møtte jeg alt for få slike initiativrike kvinner mens jeg var single... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....trill lurt og rund pult...., du er ikke den første og du blir garantert ikke den siste. Og om det var så dårlig prestasjon fra motpart, hvorfor i det hele tatt ønske å høre fra han igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...