Gå til innhold

Fikk medisiner


Blésha

Anbefalte innlegg

Da jeg var hos psykiater idag fikk jeg resept på antidepressiva, endelig (etter å ha sagt det i 2 mnd at jeg ønsker det fordi det ikke går lenger uten). Forhåpentligvis vil medisinene hjelpe meg til å ikke føle meningsløsheten og tomheten så intenst. Jeg er siten, men det praktiske i forbindelse med flytting begynner ihvertfall å ordne seg. Imorgen skal vi få garanti for depositum for den nye leiligheten, og sosialkontoret har behandlet søknaden vår om økonomisk støtte. Får noe støtte, men ikke tilstrekkelig til å klare utgiftene i forbindelse med flyttingen. Så det blir nok til at vi må klage, og søke om mer hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at du i det minste har fått AD - håper det gjør hverdagen litt lettere for deg! Stå på kravene om økonomisk støtte - det blir ikke lettere å klare seg med en liten en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at ting begynner å ramle på plass :) *krysser fingrene for at resten går i orden også*

Håper medisinene kan hjelpe deg opp av den verste dumpa nå!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

HELDIG DU DA FÅR ALDRI MEDISINER JEG!!!!!!!!!!! SKAL BARE LEVE I HÆLVETE!!!!!!!!!!! ALT SUGER SOM FAEN!

LYKKE TIL!

Hei!

Fint du har fått antideppresiva. Håper alt blir bedre for deg da, og at du også får økonomisk støtte så du slipper å bekymre deg for om dere vil klare utgiftene.

tvi,tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...