Gå til innhold

nettverksspill


Gjest fullrulle

Anbefalte innlegg

Gjest fullrulle

Når det gjelder nettverkssamarbeid(eller hva det heter) så har det vært turbulente forhold om slike pyramidelignende selskap i det siste(har jo´kke lov og nevne navn her!)

Men bla tilbake i diverse avisarkiv og sjekk litt(om du gidder), da ser du at det var nettopp _Natures Own_ nettverket som var under lupen for et par år siden eller så(tillater meg her og nevne navnet på dette nettverket, forde det har betydning for og få fram pointet i dette innlegget).

Blar du tilbake vil du se at økokrim gikk så langt som og gå ut å si at Natures Own _var_ ulovlig.

Men det gikk over, og dette nettverket har siden fått mange medlemmer.

Nå er det et annet nettverk som blir omdiskutert, men økokrim har _ikke_ gått så langt som og ærklære dette ulovlig, det er lovlig så lenge medlemmene følger reglene og ikke reklamerer offentlig(nok om det).

Det kom forresten frem mens dette nettverket(som jeg ikke nevner navnet på) var under "sjekking" at det faktisk(og utrolig nok!) var Natures own sine medlemmer som hadde klagd anonymt til lotteritilsynet en rekke ganger.De var(og er) livredde for konkurranse, og utga seg for og være medlemmer i det andre nettverket,vel og merke medlemmer som klagde på nettverket som de utga seg for og være medlemmer i.Dette vet nå økokrim,nøste er snøret opp.

Dette ble langt, men slik var /er altså hele saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pyramideriver

Nettverks/pyramide-konseptet må være ett av de mest ondskapsfulle forretningsideene menneskene har kommet på.

Det er ingen som starter/melder seg inn i noe slikt for å tilby en tjeneste eller et produkt til andre, det eneste som er viktig er å få flere medlemmer og tjene penger på disse.

Når du blir med, er du også veldig klar over at det hele bare fungerer fordi de som melder seg inn "for sent" kommer til å tape penger.

De sier man skal verve sine venner. Vel - den som forsøker verve meg inn i noe slikt har hvertfall bevist en ting - han/hun er ikke en venn!

Da heller satse startpengene på lotto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nettverks/pyramide-konseptet må være ett av de mest ondskapsfulle forretningsideene menneskene har kommet på.

Det er ingen som starter/melder seg inn i noe slikt for å tilby en tjeneste eller et produkt til andre, det eneste som er viktig er å få flere medlemmer og tjene penger på disse.

Når du blir med, er du også veldig klar over at det hele bare fungerer fordi de som melder seg inn "for sent" kommer til å tape penger.

De sier man skal verve sine venner. Vel - den som forsøker verve meg inn i noe slikt har hvertfall bevist en ting - han/hun er ikke en venn!

Da heller satse startpengene på lotto!

Da vet du ikke hva du prater om, nettverk som har hele verden som sin arbeidsbase kan ta rundgangen igjen og igjen.Og, det hele kommer jo an på hvordan nettverket er bygd opp også, nettverk som har dukket opp i den senere tid er bygd opp slik at det skal lønne seg for alle,og det er i stadig fornyelse slik at alle skal tjene på det,ikke bare de på toppen.

Men for all del,det er en personlig avgjørelse om man vil bli med i et nettverk,men for min del(og de som er vervet under meg) har det forbedret min(vår) økonomiske livssituasjon betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...