Gå til innhold

Fant kvelerslange på kjøkkenet


Cavatina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

#Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette#

Hehe, du mener dette er vanlig kost for folk i blokk? mye mer vanlig enn huggormer som kryper inn i eneboliger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette#

Hehe, du mener dette er vanlig kost for folk i blokk? mye mer vanlig enn huggormer som kryper inn i eneboliger?

Neida, selvfølgelig ikke. Men nå er det jo en gang slik at huggormen hører naturlig til i vår natur og vi må regne med å kunne treffe på den. En kvelerslange hører ikke til her. Trodde forresten ikke det var lov å ha slanger som kjæledyr.

Ellers er det mange andre årsaker til at jeg er glad jeg ikke bor i blokk...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Neida, selvfølgelig ikke. Men nå er det jo en gang slik at huggormen hører naturlig til i vår natur og vi må regne med å kunne treffe på den. En kvelerslange hører ikke til her. Trodde forresten ikke det var lov å ha slanger som kjæledyr.

Ellers er det mange andre årsaker til at jeg er glad jeg ikke bor i blokk...:-)

Du har helt rett, det er ikke lov å holde slanger som kjæledyr. Man kan imidlertid søke om dispensasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Stååååpels!!!!!!!*grøsser over hele meg her*

Tror jeg hadde svimt av. Slanger er bare sååå ekle. Har helt angst for slanger jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Tror jeg kan være glad jeg ikke bor i blokk, hadde nok svimt av jeg om det var meg som opplevde dette#

Hehe, du mener dette er vanlig kost for folk i blokk? mye mer vanlig enn huggormer som kryper inn i eneboliger?

Hva da hoggorm som kryper inn i eneboliger? Skjer det? Grøss og gru i min kjellerleilighet da? Slangefobi.... klarer ikke tenke eller skriver når jeg tenker på det... hjelp., må skjekke kroker og kriker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...