Gå til innhold

Kurs for kvinner: Leksjon 1. telefon: Hvordan legge på røret


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvorfor kan ikke damer legge på røret ? Hvordan klarer de å produsere så mye pjatt ut av så lite innhold uten å se vedkommende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Til orientering - jeg (kvinne) bruker telefonen minst her i huset...

Aha !! Et unntak !

*tar fram lupe*

*stort øye i lupa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker i sitte i telefonen. Kan sitte i timesvis. Men jeg har anrop på den så jeg hører dersom andre ringer hit. Kanskje det er løsningen for oss telefonslaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat pleide å snakke sammen i timevis på telefonen. En gang da vi hadde pratet i telefonen i 2 timer, spurte moren hans hvem han hadde pratet med. Han sa det var meg, og så spurte hun hva vi hadde snakket om. -Ingenting! Svarte han.

Og det var jo sant. Vi kunne prate masse om alt og ingenting.

Og fetteren min var også ganske imponert av meg en gang jeg skrev brev til han, uten egentlig å fortelle noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg og en kamerat pleide å snakke sammen i timevis på telefonen. En gang da vi hadde pratet i telefonen i 2 timer, spurte moren hans hvem han hadde pratet med. Han sa det var meg, og så spurte hun hva vi hadde snakket om. -Ingenting! Svarte han.

Og det var jo sant. Vi kunne prate masse om alt og ingenting.

Og fetteren min var også ganske imponert av meg en gang jeg skrev brev til han, uten egentlig å fortelle noe som helst.

Der kan dere lese, jeg har rett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg elsker i sitte i telefonen. Kan sitte i timesvis. Men jeg har anrop på den så jeg hører dersom andre ringer hit. Kanskje det er løsningen for oss telefonslaver?

Med ISDN kan du ha 10 linjer, så kan du bytte mellom å snakke med flere, eller få telefonmøte så dere kan snakke alle på en gang !! Det skulle vært noe ? Hønsegård ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg snakker sjelden i tlf. Og da bare under tvang.

Ikke alle kvinner har et normalt forhold til sin mor, og det akn bli anstrengte og få tellerskritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en halvtime eller noe sånnt er jeg desverre nødt til å legge på for jeg ringer bare utenriks. *sukk*

Men et par venninner av meg bruker å ringe 2-3 ganger i året, da blir vi sittende å prate i 1 - 1 1/2 time! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...