Gå til innhold

Kurs for kvinner: Leksjon 2. Klær: Hvordan ha på deg de du allerede har


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

og -kanskje- enkelte andre i samme by har. Hvis jeg møtte en mann på fest med akkurat samme dress, ville vi sikkert bli verdens beste venner. To kvinner med samme ville antagelig hate hverandre, hvorfor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hun som så best ut ville tvert imot ELSKE den dama som så tykkere/mindre sexy ut enn henne selv i samme kjolen!

Så (siden jeg alltid er den som er tykk) har jeg gledet et menneske den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hun som så best ut ville tvert imot ELSKE den dama som så tykkere/mindre sexy ut enn henne selv i samme kjolen!

Så (siden jeg alltid er den som er tykk) har jeg gledet et menneske den kvelden.

Det var kanskje et poeng ja. Den største glede er å glede andre.

Få kvinner ville vel like seg i et panel med sexy fotomodeller, det gjelder vel menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man handler klær i en kjedeforretning må man jo regne med at andre har det samme plagget. Det er egentlig bare hyggelig.

Hvis derimot venninnen min går å kjøper samme plagget etter at hun har sett mitt synes jeg det er kjipt, særlig hvis det er kjøpt i en spesiell forretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fiksjon ? Teler ikke min erfaring ?

Kjipt å møte i party, føle seg sååååå råsexy og slank og fin, og så møte noen som kler akkurat den samme kjolen 100 ganger bedre enn du......

Men ellers bryr jeg meg ikke - handler mye i kjedebutikker, og prøver heller å kombinere plagg på den måte som ingen andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du ser for mye på film, bryr meg ikke! :-)

Hvilken film var det jeg så det på ? Jada, snakk det vekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kjipt å møte i party, føle seg sååååå råsexy og slank og fin, og så møte noen som kler akkurat den samme kjolen 100 ganger bedre enn du......

Men ellers bryr jeg meg ikke - handler mye i kjedebutikker, og prøver heller å kombinere plagg på den måte som ingen andre gjør.

Foldeskjørt med blondetruser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man sørger bare for å ha så spesiell kjole på, at ingen andre har makan:-)

Fungerer fint i Nord-Norge*s*

BUNAD ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senile..

Har du ikke klær i skapet du aldri har brukt heller ?

Ehh -jo?! Var det spørsmålet.. Jeg er kanskje ikke helt tilstede for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...